Benvinguts i Benvingudes a l’app del Institut Escola Turó de Roquetes

Benvolgudes famílies,

A l’Institut escola Turó de Roquetes considerem que la comunicació amb les famílies és fonamental, per això el centre fa servir l’aplicació gratuïta Institut Escola Turó de Roquetes com un mitjà més de comunicació amb les famílies. Per tant, és important tenir l’App descarregada al seu “smartphone” per poder estar informats de les faltes d’assistència, incidències, rebre notícies, esdeveniments, recordatoris i altres qüestions rellevants que s’enviaran durant el curs escolar.

A continuació trobareu les instruccions per descarregar-la, és molt important que poseu totes les vostres dades, especialment el nom i cognom per tal que el sistema faci l’assignació al grup classe que us pertany correctament, es a dir, la del vostre fill /filla.

Mira els vídeos i descarrega les instruccions de l’app.

VÍDEO EN CATALÀ               INSTRUCCIONS               VÍDEO EN CASTELLÀ