L’institut BADIA i MARGARIT

Benvinguts a l’institut Badia i Margarit, un centre de recent posada en funcionament que aquest curs 2017-18 tindrà 7 grups d’ESO (tres 1r ESO, dos 2n ESO i dos 3r ESO), 196 alumnes, 21 professors, 1 administrativa, 1 conserge i 1 AMPA plens d’energia, il.lusió, ganes de fer, d’ensenyar, d’aprendre i d’acompanyar i compartir amb famílies i alumnes aquest camí tan apassionant que és l’ensenyament secundari, amb tot el que comporta a nivell acadèmic, social i personal.

Ens defineix el vincle amb l’entorn proper, les sortides a la natura, la participació a activitats esportives, l’hort, el teatre, les caminades, la robòtica, el mindfullness, els dies temàtics, les matèries impartides en anglès, la música: els teclats, violins, guitarres, body-percussion…, el francès com a segona llengua, la cura per la natura (escola verda) i el treball integrat de llengües.

Us hi animeu?

samarretes3