Escola verda

ACCEDEIX AL BLOG DE L’ESCOLA VERDA

Des d’escoles verdes intentem incorporar els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre (currículum, gestió, relacions amb l’entorn..) en quatre línies diferents:

1. Participar i intervenir en les diferents activitats del centre i també en aquelles de caire extraescolar. (organització i participació)
  2. Participar o animar a la participació en aquelles activitats que es facin a nivell de la vila; incidir i fomentar que els alumnes apliquin aquelles feines i accions fetes al centre a les seves llars i al seu entorn familiar. (implicació en l’entorn)
  3. Participar en l’elaboració curricular de totes les àrees (incloent-hi els cicles!!) perquè es facin activitats, lectures, on hi apareguin objectius vinculats en la gestió ambiental. (currículum)
  4. Participar en fer una mica més sostenible el nostre centre, els nostres alumnes, les seves famílies, el nostre poble, el país on vivim i aquest planeta!(gestió sostenible)