Comiat de 2n de batxillerat

Un any més, arribats a últims de juny, hem celebrat el comiat dels alumnes de 2n de batxillerat. Molts d’ells han conviscut durant sis anys al Vilatzara per aprendre i formar-se. Però ha arribat el moment de posar fi a aquesta etapa per iniciar-ne una de nova que, de ben segur, estarà carregada de noves il·lusions i nous projectes.

L’acte va començar amb la benvinguda per part de la coordinadora de Batxillerat, Raquel Úbeda, i va seguir amb l’última lliçó que, enguany, com no podia ser d’altra manera, ha anat a càrrec del professor Joan Giménez.

També vam comptar amb la presència de la Judith Canut i la Paula Rojo, alumnes de 1r de batxillerat, per escoltar les dolces veus i deleitar-nos amb la interpretació de dues cançons. La Gala Gómez i la Lara Gutman, alumnes de batxillerat, van fer un breu parlament per acomiadar-se i, com sempre, es va projectar el vídeo de comiat, que recull moments del seu pas pel centre.

Finalment, la directora del centre, Maravillas García, va concloure l’acte amb un discurs i, tot seguit, es va fer un refrigeri al pati de la cantina. Des d’aquí també volem agrair la col·laboració de l’AMPA en aquesta festa.

Us desitgem molta sort i que tots els vostres somnis es facin realitat!