L’INS Vilatzara, un espai cardioprotegit

Des d’aquest curs, el nostre institut disposa d’un DEA (desfibril·lador extern automàtic), donat per les famílies del centre, mitjançant la nostra AMPA.

L’equip, de la marca SUVIT, s’ha instal·lat al costat de Secretaria i sis persones de la plantilla del centre (personal docent i no docent) han rebut la formació de suport vital bàsic i ús del DEA corresponents.… Llegeix més»

Setmana de la mobilitat sostenible

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. Sota el lema europeu “Mobilitza’t per un aire més net!” s’organitzen un seguit d’activitats per fomentar noves formes de mobilitat que vetllin per una vida saludable, sostenible i segura. En aquest sentit, la Regidoria de Medi Ambient conjuntament amb la d’Esports, la de Promoció de la Salut i la de Mobilitat, ha organitzat a Vilassar de Mar una pedalada popular i una caminada saludable.… Llegeix més»

Inici de curs