Departament d'Ensenyament

logo news

Visita al centre de John Abbott

Enviada per admin el 20/Oct/2014 - 18:20

Avui ha visitat el nostre centre el pensador i expert en educació John Abbott, que imparteix la conferència Overschooled but undereducated. Getting the balance right a la Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. L'han acompanyat Ferran Ruiz, President del Consell Escolar de Catalunya, i Jordi Vivancos i Susan Dreger, de l'Àrea TAC del Departament d'Ensenyament.

Li hem presentat alguns projectes del Príncep de Viana, hem compartit les seves experiències i ha conversat directament amb els nostres alumnes.

Feu clic si voleu més referències sobre John Abbott.

Reconeixement a la tasca innovadora del Príncep de Viana

Enviada per admin el 17/Oct/2014 - 19:05

L'Ajuntament de Barcelona ha reconegut alguns projectes d'innovació social, entre ells l'assignatura Mobilitzem la informàtica impulsada pel Departament d'Ensenyament. Aquesta assignatura s'imparteix al nostre centre des del curs passat. La professora Marjo Fernández va assistir a l'acte el passat 15 d'octubre, com a representant del centre, per explicar el que fem.

Més informació.

En David Cuartielles ens visita.

Enviada per admin el 15/Oct/2014 - 21:30

Roda de premsa al nostre centre per presentar el projecte Impulsem la Robòtica. L'Institut Príncep de Viana va ser seleccionat, juntament amb altres 51 centres, com a centre pilot per experimentar amb alumnat de 4t d'ESO a l'optativa de Tecnologia les plaques Arduino utilitzades a totes les universitats del món.

Un grup dels nostres alumnes ha tingut el privilegi de rebre una classe de David Cuartielles, cofundador d'Arduino.

Feu clic al titular per desplegar la notícia i accedir als enllaços dels mitjans de premsa que s'han fet ressó de l'acte.

Neix Via Viana

Enviada per admin el 11/Oct/2014 - 00:22

El Gabriel González, l'Aïda Silveira i l'Andrés Gil, alumnes de 2n de Batxillerat del Príncep de Viana, estan desenvolupant un projecte que anomenen Disseny i implementació d'una política de comunicació externa d'un centre d'ensenyament. Aplicació a l'Institut Príncep de Viana. Es tracta d'elaborar una revista digital que difongui pel barri, a través d'Internet, informació sobre la vida de l'Institut i els esdeveniments que professors i alumnes protagonitzen. El seu propòsit és que el projecte tingui continuïtat, per la qual cosa és necessària la integració d'alumnes de cursos inferiors que puguin continuar-lo en el futur. El projecte es desenvolupa com a Treball de Recerca d'aquests alumnes i està tutorat per Ramón Sánchez, professor del centre.

Ja podeu accedir a la web fent clic al logo, tot i que encara està en construcció i que cal anar-la omplint de reportatges, notícies i entrevistes. Properament trobareu un enllaç fix des del portal.

Ja podeu descarregar la UbuntuPdV actualitzada.

Enviada per admin el 08/Set/2014 - 08:08

Amb els ordinadors de l'institut treballem, majoritàriament, amb el sistema operatiu Ubuntu. L'Ubuntu és una distribució de Linux i s'adapta prou bé a les necessitats acadèmiques. Els netbook recomanats adquirits per l'alumnat ja duen instal·lada l'adaptació que n'hem fet. En diem UbuntuPdV. Ja us podeu descarregar la darrera versió actualitzada. La trobareu al Raconet TAC.

Inici curs 2014-15

Enviada per admin el 01/Set/2014 - 08:23

Benvinguda al curs 2014-2015

a

El PdV us desitja a totes i a tots, alumnat, familiars, professorat i a tota la comunitat del centre, un bon curs 2014-2015

Final de curs 2013-14

Enviada per admin el 19/Jul/2014 - 08:54

Us desitgem unes bones vacances a tothom.

marimuntanya

A partir del dia 1 de setembre, el portal de l'institut continuarà mantenint la nostra actualitat al dia. I qualsevol avís de l'institut, el trobareu també aquí durant el període vacacional.

100% d'aprovats a les PAU!

Enviada per admin el 02/Jul/2014 - 02:06

La nostra enhorabona a l'alumnat de 2n BTX que ha fet les Proves de les PAU tot aconseguint 100% d'aprovats.

Els desitgem molta sort en la nova etapa que ara inicien.

Certificats d'Anglès

Enviada per admin el 01/Jul/2014 - 22:27

La nostra enhorabona als alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que han obtingut el certificat intermedi o avançat d'Anglès de l'EOI en la convocatòria ordinària de juny.

Well done!!!

Refotografia. Una activitat a 3r d'ESO.

Enviada per admin el 27/Jun/2014 - 12:50

L'alumnat de 3r d'ESO, en la matèria de ciutadania, aquest curs han realitzat el projecte de refotrografia "La Sagrera, una altra mirada", que ha acabat cristal·litzant en la confecció d'aquest catàleg digital. El projecte ha estat possible gràcies al treball conjunt amb l'associació Altres Mirades i la Nau Ivanow.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

La frase de la setmana

"Un expert és algú que ja ha comés tots els errors possibles en una matèria molt concreta." Niels Bohr (Copenhaguen, 1885-1962) Físic danès, Nobel de Física 1922 i un dels pares de la teoria quàntica.

La Frase de la setmana

Els meus cursos al Moodle 2

No estàs matriculat/da a cap curs.

ELS NOSTRES LINKS

Web feta amb el Zikula