Departament d'Ensenyament

logo news

Visita al Banc d'aliments

Enviada per admin el 17/Des/2014 - 22:41

Dimarts 16 de desembre l'alumnat de 1r d'ESO del Príncep de Viana hem portat al Banc d'aliments el carro del recapte que va començar aquest mes. La Isabel, voluntària del barri, ens ha explicat com funciona i hem pogut veure l'organització des de dins.

L'institut i el Banc d'aliments donem les gràcies a tothom per la vostra col·laboració!

Festa de Nadal a l'Espai Jove Garcilaso

Enviada per admin el 16/Des/2014 - 14:20

Aquest dimecres 17 de desembre, a partir de les 17.00h, se celebra la festa de Nadal de Garcilaso. Dins del programa d'actes s'inclou el visionat i lliurament dels premis dels espots de cooperació de la Tardor Solidària 2014, on participen un grup d'alumnes de 3r d'ESO de l'institut que estan cursant l'optativa de Publicitat. Molta sort a totes i a tots!

Podeu descarregar-vos la invitació vàlida per a una persona més un acompanyant.

Ja arriba el Nadal!

Enviada per admin el 11/Des/2014 - 00:22

Com cada any, i en nom de tota la comunitat educativa de l'Institut Príncep de Viana,  us convidem el proper divendres 19 de desembre al tradicional Concert de Nadal per desitjar-nos tots plegats unes bones festes i un millor any nou.

No deixeu de visionar aquest vídeo i desplegueu la notícia per veure tots els cartells elaborats especialment per a l'ocasió.

25 anys de la Convenció dels Drets dels Infants

Enviada per admin el 01/Des/2014 - 19:33

Dins la proposta que el Departament d'Ensenyament ha posat a disposició de tots els centres educatius mitjançant el portal XTEC per tal de treballar la convenció amb l'alumnat durant el curs 14-15, podem trobar un dels raps elaborats el curs passat per l'alumnat de 4t d'ESO. Per tant, s'ha complert un dels objectius del projecte!  Els materials elaborats estan servint perquè d'altres puguin utilitzar-los en el seu dia a dia a les aules.

Recollida d'aliments 2014

Enviada per admin el 28/Nov/2014 - 19:31

Dilluns 1 de desembre comença la recollida d'aliments al Príncep de Viana per a la Fundació Banc dels aliments. El nostre carro romandrà "obert" a les vostres aportacions fins al 12 de desembre. Consulteu el llistat de productes que podeu portar per nivells i no deixeu de visionar aquest vídeo

Omplim el carro!

1r d'ESO visita el MIBA

Enviada per admin el 16/Nov/2014 - 23:30

Dimarts 4 i dimecres 5 de novembre els alumnes de 1r d'ESO vam anar al Museu d'invents i idees de Barcelona.

Vam fer una visita per l'exposició del museu on vam veure invents molt interessants: un coixí que no ens impedeix sentir amb les dues orelles, unes ulleres d'aigua que nosaltres mateixos podem graduar ...

En la segona part de la visita vam fer un taller d'invents. Vam dissenyar i construir un prototip per llençar un ou des de metre i mig sense que es trenqui. Els resultats d'alguns grups van ser magnífics.

Us hem portat aquest vídeo

XIII Congrés Internacional de Ciutats Educadores 2014

Enviada per admin el 14/Nov/2014 - 21:24

L'institut Príncep de Viana ha assistit a la Cerimònia Inaugural del congrés que, des de dijous i fins diumenge, se celebra a la ciutat de Barcelona.

L'any 1990 Barcelona va acollir el primer Congrés i va impulsar la idea de ciutat educadora. Un entorn que, juntament amb la família i el centre educatiu, i a partir de valors com la creativitat, la inclusió i la participació, ha de treballar per aconseguir un projecte reeixit per a cadascun dels seus ciutadans.

Es pot seguir en directe

Un any més, la Regidoria de Dona i Drets Civils de l'Ajuntament de Barcelona, amb la col·laboració de l'Institut Municipal d'Educació (IMEB), posa a disposició dels centres educatius del municipi el cicle de cinema sobre els drets dels infants.

Coincidint amb el 25è aniversari de l’aprovació de la Convenció sobre els Drets de l’Infant i donat que el 2014 ha estat declarat l’Any Internacional de la Família, dediquen el Cicle de Cinema i Drets dels Infants d’enguany a pensar i debatre sobre la importància que té l’entorn familiar per al ple desenvolupament de l’infant com a persona.

Es tracta de posar en relleu el paper educador de la família –tingui la configuració que tingui- i la funció que té d’acompanyament respectuós i d’integració dins de la societat..

L'alumnat de 2n i 3r d'ESO assistirà a aquestes sessions de cinema, els dies 18 i 20 de novembre respectivament.

Estada tecnològica al Ripollès i Osona

Enviada per admin el 12/Nov/2014 - 21:10

Els alumnes de Tecnologia Industrial I i II de Batxillerat van gaudir els dies 5 i 6 de novembre de dos dies d'intenses activitats a les comarques del Ripollès i Osona. A un ritme trepidant van visitar, guiats per experts a cada instal·lació, el Museu Etnogràfic de Ripoll, La farga Palau, La central hidroelèctrica de Sant Quintí, la colònia Fabra i Coats a Borgonyà i el Museu Industrial del Ter.

Twitter PdV

Enviada per admin el 10/Nov/2014 - 20:03

Famílies i alumnes!! Companys i companyes!!

El curs passat vam començar piulant tots els comunicats per a les famílies, però us heu fixat que portem dos setmanes anunciant al nostre compte de Twitter les sortides i activitats que fem al centre?

Doncs no espereu més!! Feu-vos seguidors nostres i estareu al dia de tots els esdeveniments del PdV!!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

La frase de la setmana

"Internet provoca canvis profunds i irreversibles en la manera d'aprendre." Daniel Cassany (1961-). Professor del Dept. de Traducció i Ciències del Llenguatge de la UPF. Aprendre avui, La Vanguàrdia  (9/12/14).

La Frase de la setmana

Els meus cursos al Moodle 2

No estàs matriculat/da a cap curs.

ELS NOSTRES LINKS

Web feta amb el Zikula