Departament d'Ensenyament

LINKS INFO

PORTALS

logo news

Bones vacances de Setmana Santa!

Enviat per admin el Divendres, 11 de Abril de 2014 a les 00:45

Al vestíbul del nostre institut ha nascut un roser que anuncia l'arribada de Sant Jordi i que ens espera per florir. Que passem tots unes bones vacances i tornem el 22 d'abril ben carregats i carregades de roses i llibres fins a final de curs!

Audiència Pública als nois i noies del Districte de Sant Andreu

Enviat per admin el Dimecres, 09 de Abril de 2014 a les 11:49

El dimarts 8 d'abril l'alumnat de 1 d'ESO va anar a l'Espai Jove Garcilaso per dur a terme una activitat relacionada amb la IV Audiència Pública als nois i noies de Sant Andreu després d'haver treballat el projecte "Barcelona educadora i inclusiva. Tothom és ciutat i ciutadania" a les tutories del segon trimestre.

L’Audiència Pública és un projecte educatiu i de promoció de la participació activa de l’alumnat. Al final del procés, el jovent presenta compromisos, suggeriments i peticions a l’alcalde des de la seva mirada i també les seves propostes per a la millora de la qualitat de vida al seu districte i a la seva ciutat.

Visita al Banc d'Espanya i la Borsa - 1r Batxillerat

Enviat per admin el Dissabte, 05 de Abril de 2014 a les 12:26

L'alumnat de 1r de Batxillerat que cursa les matèries d'Economia i d'Empresa ha visitat la seu del Banc d'Espanya a Barcelona i la Borsa per acabar d'estudiar el seu funcionament i les seves funcions dins del sistema financer.

Debat i Aprén

Enviat per admin el Dijous, 03 de Abril de 2014 a les 23:49

El passat 31 de març part de l'alumnat de 1r de Batxillerat va assistir a l'acte de cloenda de la II Edició de "Debat i aprén" a la Sala Moragues - El Born Centre Cultural.

Vegeu el reportatge que ha sortit al programa Connexió Barcelona de BTV.

Intercanvi Comenius

Enviat per admin el Dimecres, 02 de Abril de 2014 a les 09:55

Els 10 alumnes de 2n d'ESO que participen, dins del Projecte Comenius, en l'intercanvi amb l'Istituto Salvatore Quasimodo de Floridia, Sicilia, ja estan instal·lats amb les seves famílies d'acollida. La rebuda per part de les famílies va ser molt emotiva.

Podeu consultar el bloc.

Programa mSchools

Enviat per admin el Divendres, 28 de Març de 2014 a les 18:52

El nostre institut participa en el Programa mSchools, destinat a promoure que els i les estudiants de secundària de Catalunya treballin a l'optativa d'informàtica amb tecnologia mòbil, creant aplicacions amb la idea de ser comercialitzades.

Festival de teatre grecollatí - Batxillerat

Enviat per admin el Dijous, 27 de Març de 2014 a les 23:47

L'alumnat de llatí i grec de Batxillerat ha assistit al festival de teatre grecollatí dimecres 26 de març. Destaca l'obra Después de la tierra del grup valencià Komos, que ha rebut el premi Buero de teatre jove. Es tracta d'un treball excel·lent sobre la guerra civil d'Espanya a través del gran poeta Miguel Hernández i la tragèdia grega Antigona.

Sortida Ecologia Batxillerat

Enviat per admin el Dimecres, 26 de Març de 2014 a les 19:42

Els alumnes de Biologia de Batxillerat han fet una sortida d'ecologia per estudiar un ecosistema terrestre: l'alzinar de "El Figueró".

Programa "Recerca a Secundària"

Enviat per admin el Dimarts, 25 de Març de 2014 a les 19:10

La Pedrera acull el lliurament dels premis del programa "Recerca a Secundària", promogut i coordinat pel Parc Científic de Barcelona.

L'alumna Sheila Casas de 2n A Batxillerat ha participat en aquest programa durant el curs 2013-14. Bona experiència i bon treball!!

Castellar de n'Hug 2014

Enviat per admin el Dimecres, 19 de Març de 2014 a les 15:48

L'alumnat de 2n nivell d'ESO que està fent el treball de síntesi a Castellar de n'Hug ens ha enviat aquesta fotografía per a l'àlbum.

Page 1 / 24 (1 - 10 of 232 Total) Next Page Last Page

La frase de la setmana

"Jo no ensenyo als meus alumnes, només els proporciono les condicions en què puguin aprendre."
Albert Einstein (1879-1955). Científic alemany nacionalitzat estadounidenc.

Les frases de la setmana

Els meus cursos al Moodle2

No estàs matriculat/da a cap curs.

ELS NOSTRES LINKS

Web feta amb el Zikula