Departament d'Ensenyament

LINKS INFO

PORTALS

CANVI D'ADCREÇA

A partir d'avui (12 de febrer de 2015) aquesta pàgina web no s'actualitzarà.
Hem canviat d'adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç

Sereu redirigits al nou lloc en 5 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

JPO2015ESO

JORNADA DE PORTES OBERTES d'ESO

dissabte, 28/2/2015
                                2 sessions informatives: 11:00 i 12:00
                                simultàniament visites guiades pel centre

logo news

Saló de l'Ensenyament 2015

Enviada per admin el 09/Feb/2015 - 21:18

Troba tota l'orientació per als teus estudis del 18 al 22 de març al recinte de la Fira de Barcelona, a Montjuïc.

El nostre alumnat de 4t d'ESO ha participat a la fira celebrada al CosmoCaixa el 31 de gener en el marc del projecte "Impulsem la Robòtica. Tecnologies Creatives a l'aula".

Adjuntem algunes notes de premsa de diferents mitjans:

BTV

La Vanguardia

ABC.

Xerrades informatives JPO - UAB

Enviada per admin el 29/Gen/2015 - 20:47

El proper dimecres 4 de febrer, l'alumnat de 2n de batxillerat assistirà a les xerrades informatives que tenen lloc durant les Jornades de Portes Obertes organitzades per la ​UAB.

Consulteu el fullet per a més informació.

Creacions escolars del Cicle de Cinema i Drets dels Infants

Enviada per admin el 28/Gen/2015 - 14:03

Seguint aquest enllaç podreu veure els cartells realitzats per l'alumnat de 3 ESO de l'institut com a CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ sobre el dret a VIURE EN FAMÍLIA, després d'haver pensat i debatut sobre la importància de l'entorn familiar en el ple desenvolupament de l'infant com a persona a les hores de Tutoria.

Felicitats a totes i a tots pel vostre treball!!

Presentació Treballs de Recerca 2015

Enviada per admin el 21/Gen/2015 - 19:15

El proper dimarts 27 de gener de 2015 a partir de les 15.00h tindrà lloc la presentació dels Treballs de Recerca de l'alumnat de 2n de BTX a l'aulari de l'institut.

Els desitgem molta sort!

Adjuntem el programa

IN-FORMA'T 2015

Enviada per admin el 16/Gen/2015 - 21:05

ACTIVITATS PER TRIAR EL TEU ITINERARI ACADÈMIC

Dins de les activitats que ofereix l'Ajuntament de Barcelona a les noies i els nois que han de triar estudis postobligatoris, l'alumnat de 4 ESO de l'institut assistirà la setmana entrant a la xerrada "ACABES l'ESO, JA SAPS QUÈ FARÀS?", que inclou a més unes dinàmiques de grup i l'entrega d'un llibret-resum per a cada alumne/a, i que tindrà lloc al PIJ del Districte, a l'Espai Jove Garcilaso.

Adjuntem el programa d'activitats i l'enllaç

Mobilitza't per la selva!

Enviada per admin el 16/Gen/2015 - 20:23

Al Príncep de Viana participem en la campanya de recollida de mòbils en desús que organitza l'Institut Jane Goodall per ajudar a protegir els ecosistemes africans. Si tens un mòbil que ja no utilitzes, el pots dipositar a la caixa que trobaràs davant de Consergeria. Així, es podran reciclar els materials amb els quals es fabriquen.

Pregunta també al Punt JIP dijous a l'hora del pati. La Francina t'informarà!

Tardor Solidària 2014

Enviada per admin el 16/Gen/2015 - 19:35

Ja podeu visionar l'espot de Cooperació de la tardor Solidària que ha realitzat l'alumnat de 3r d'ESO de la MOE de Publicitat.

Vam guanyar el Premi a la millor realització en el certamen que es va celebrar a la festa de Nadal a l'Espai Jove Garcilaso.

Connectat a la solidaritat!

L'intercanviador

Enviada per admin el 13/Gen/2015 - 18:05

Llegir és un molt bon entreteniment. No hi ha llibres avorrits sinó mal escollits. De vegades no som nosaltres qui escollim el llibre sinó que és a l'inrevés, el llibre ens escull a nosaltres.

Imaginar, gaudir, estimar, aprendre, trobar, viatjar, lluitar, navegar, descobrir... Tot això i més ho pots trobar entre les pàgines d'un bon llibre.

Els llibres poden tenir moltes vides. No els enterris abans d'hora!!

Visita a la fàbrica de DANONE

Enviada per admin el 22/Des/2014 - 20:29

El passat 17 de desembre els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen la matèria d'Empresa van visitar la fàbrica de DANONE a Parets del Vallès.

Allà els hi van explicar la historia de l'empresa, l'origen del iogurt, el seu procès d'elaboració i van visitar la fàbrica. També els van convidar a fer un tast dels seus productes i els hi van regalar unes quantes unitats.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

La frase de la setmana

"El responsable d'un 'altaveu' públic, fent pública la seua ignorància, la fomenta públicament.

Marta Rojals, escriptora, articulista i arquitecta catalana. Frase extreta de l'article "La llengua catalana és de goma", publicat a Vilaweb/mailobert el 27/1/2015.

La Frase de la setmana

Els meus cursos al Moodle 2

No estàs matriculat/da a cap curs.

ELS NOSTRES LINKS

Web feta amb el Zikula