Departament d'Ensenyament

LINKS INFO

PORTALS

logo news

Ja podeu descarregar la UbuntuPdV actualitzada.

Enviada per admin el 08/Set/2014 - 08:08

Amb els ordinadors de l'institut treballem, majoritàriament, amb el sistema operatiu Ubuntu. L'Ubuntu és una distribució de Linux i s'adapta prou bé a les necessitats acadèmiques. Els netbook recomanats adquirits per l'alumnat ja duen instal·lada l'adaptació que n'hem fet. En diem UbuntuPdV. Ja us podeu descarregar la darrera versió actualitzada. La trobareu al Raconet TAC.

Inici curs 2014-15

Enviada per admin el 01/Set/2014 - 08:23

Benvinguda al curs 2014-2015

a

El PdV us desitja a totes i a tots, alumnat, familiars, professorat i a tota la comunitat del centre, un bon curs 2014-2015

Final de curs 2013-14

Enviada per admin el 19/Jul/2014 - 08:54

Us desitgem unes bones vacances a tothom.

marimuntanya

A partir del dia 1 de setembre, el portal de l'institut continuarà mantenint la nostra actualitat al dia. I qualsevol avís de l'institut, el trobareu també aquí durant el període vacacional.

100% d'aprovats a les PAU!

Enviada per admin el 02/Jul/2014 - 02:06

La nostra enhorabona a l'alumnat de 2n BTX que ha fet les Proves de les PAU tot aconseguint 100% d'aprovats.

Els desitgem molta sort en la nova etapa que ara inicien.

Certificats d'Anglès

Enviada per admin el 01/Jul/2014 - 22:27

La nostra enhorabona als alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que han obtingut el certificat intermedi o avançat d'Anglès de l'EOI en la convocatòria ordinària de juny.

Well done!!!

Refotografia. Una activitat a 3r d'ESO.

Enviada per admin el 27/Jun/2014 - 12:50

L'alumnat de 3r d'ESO, en la matèria de ciutadania, aquest curs han realitzat el projecte de refotrografia "La Sagrera, una altra mirada", que ha acabat cristal·litzant en la confecció d'aquest catàleg digital. El projecte ha estat possible gràcies al treball conjunt amb l'associació Altres Mirades i la Nau Ivanow.

Festa comiat curs.

Enviada per admin el 25/Jun/2014 - 12:17

Avui dimecres 25 de Juny es celebra a la Sala D'actes la festa de Graduació de 4t d'ESO i de 2n de Batxillerat.

Tots els alumnes i familiars hi esteu convidats.

Hi haurà moltes activitats durant tota la festa, actuacions, premis, vídeos, fotos i discursos.

Us hi esperem, no hi falteu!

Preestrena dels vídeoclips de "Hip Hop dels Drets"

Enviada per admin el 23/Jun/2014 - 14:03

Ens plau convidar-vos a la preestrena de les versions en rap de la Convenció sobre els Drets dels Infants que han realitzat els i les alumnes de 4t d'ESO de l'Institut Príncep de Viana.

Dilluns 30 de juny

a les 18:30h

a l'Espai Jove Garcilaso

C/ Garcilaso 103

Us hi esperem!

Activitats de final de curs: Port Aventura - 3r d'ESO

Enviada per admin el 18/Jun/2014 - 09:54

Els alumnes de 3r d'ESO anem cap a Port Aventura com a activitat de final de curs i ens ho estem passant mooooolt bé!!

Activitats de final de curs: Skating - 1r d'ESO

Enviada per admin el 17/Jun/2014 - 19:23

Els alumnes de 1r d'ESO hem anat a patinar com a activitat de final de curs i ens ho hem passat mooooolt bé!!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

La frase de la setmana

"La purpurina de la tecnologia difumina els problemes socials de desigualtat i abús de poder en què vivim, però no els fa desaparèixer" Bruce Sterling (Browsville, Texas, 1954), Periodista, novelista de FS, pare del ciber punk, ha estat pofessor resident a UCLA.

La Frase de la setmana

Els meus cursos al Moodle 2

No estàs matriculat/da a cap curs.

ELS NOSTRES LINKS

Web feta amb el Zikula