WE VISIT PRIMARY SCHOOL!

Avui dimarts  4 d’abril el grup de 2n C de l’Institut La Roca del Vallès ha fet una visita als alumnes de P4 de l’escola Pilar Mestres. Els nostres estudiants han preparat 4 petites activitats en anglès per ensenyar i divertir els més petits.

english 1

Després d’haver dedicat unes quantes sessions a la preparació i assaig, el resultat ha estat satisfactori i gratificant. Tant els nens petits com els nostres adolescents han valorat l’experiència molt positivament

english 2

Esperem tornar a tenir més intercanvis com aquests perquè afavoreixen la cohesió social del poble i ajuda a pujar l’autoestima de tos plegats!

english 3

1. Jessica

Ha sigut genial! Gràcies per la visita! Us esperem un altre dia eh? Happy Easter!!!