CONCURS PICA LLETRES

El Pica Lletres és un concurs televisat per VOTV que consisteix en dos equips, de diferents instituts, formats per tres persones cada un que competeixen en cinc proves de lletrejar i tres d’extres. Amb el total de punts obtinguts img_20170118_102456580s’entra al Pica Rànquing, on si s’és dels quatre primers, es passa a la següent fase.captura-de-pantalla-2017-02-07-a-les-20-07-14

Per poder participar en aquest concurs, prèviament la professora de català ens va fer una sèrie de proves de lletrejar i vam crear dos equips per representar el nostre institut.

captura-de-pantalla-2017-02-07-a-les-20-15-07

Per practicar, entre d’altres coses, ens vam descarregar l’aplicació del programa, on vam trobar paraules que havien sortit en altres edicions i també vam mirar alguns episodis. Tot i això, estàvem bastant nervioses, sobretot pel fet de sortir a la televisió.

img_20170118_102434023Un cop allà, ens vam trobar amb un personal que va ser molt acollidor i amable,  ens van explicar la dinàmica del programa i ens van donar alguns consells.

Vàrem començar fent de públic, ja que primer va participar l’altre grup del nostre institut. Quan van acabar de gravar, ens van deixar un temps lliure per poder esmorzar i fer una volta. Nosaltres el vam aprofitar per practicar perquè estàvem inquietes. Seguidament, vam entrar a plató i vam gravar el programa. Tot i haver practicat molt, els nervis ens van jugar alguna mala passada i vam tenir algun lapsus, per la impressió del directe i el públic present.

En conclusió, creiem que és una bona experiència que, tot i que hi van haver-hi alguns detalls a millorar, val la pena participar-hi.

img_20170118_104436461

Aina Masclans, Nerea Duran i Berta Conejos