Nil Orts, Constança Pagès i Núria Velasco semifinalistes en el Certamen de lectura en veu alta

El passat 16 de maig tres alumnes de 4t d’ESO (Nil Orts, Núria Velasco i Constança Pagès) de l’Institut de La Roca del Vallès van participar en la semifinal del Certamen de lectura en veu alta a l’Auditori del Caixaforum dirigida per la Fundació Enciclopèdia Catalana. Aquests alumnes ja havien passat per una primera fase on van ser seleccionats entre nou-cents participants que hi van assistir.

Captura de pantalla 2017-06-11 a les 17.03.22

Després de fruir de l’audició de diverses lectures i una estona de nervis, els nostres alumnes van gaudir d’un espectacle humorístic que va ajudar a la relaxació.

És una experiència única on es fomenta l’ús de la Llengua i Literatura Catalanes.

Captura de pantalla 2017-06-11 a les 17.03.43