L’alumnat de 2n BTX viatja a Ginebra

Els alumnes de 2n BTX de l’INS La Roca del Vallès han viatjat a Ginebra per participar a S’Cool Lab, el laboratori d’aprenentatge de física de partícules del CERN. Aquesta és una oportunitat única per als estudiants de secundària i els seus professors per contribuir a la recerca en educació i física. És un itinerari de dia complet que inclou visites guiades a les instal·lacions de recerca del CERN i diversos experiments a S’Cool Lab. Per aprofitar al màxim el seu temps en el lloc, els estudiants es preparen per a la seva visita amb un curs a la plataforma de S’Cool Lab dedicada a l’aprenentatge en línia. Els qüestionaris previs, durant i després de la visita permeten al CERN recopilar dades d’investigació sobre l’experiència dels professors i els estudiants.

Els estudiants també han visitat el centre de Ginebra, han presenciat com es desenvolupen les sessions a la sala Barceló a la seu de les Nacions Unides i han gaudit de temps d’esbarjo per passejar en bicicleta pels voltants del llac Leman i visitar el barri de Carouche.

Els alumnes i el professorat creuen que ha estat una experiència molt enriquidora i l’han valorat molt positivament. L’àlbum de fotografies del viatge està en construcció però es pot consultar provisionalment a l’adreça: