Difusió de l’ELA

L’alumna de 2n de BTX Marta Silva ha realitzat el Treball de recerca sobre l’ELA (Esclerosi lateral amiotròfica) que és una malaltia neurodegenerativa que poc a poc et va vencent. Moure un braç, aixecar-se del llit i dir t’estimo, entre d’altres, poden convertir-se totalment impossibles per als afectats d’ELA.

Avui en dia aquesta malaltia no coneix cap tractament que pugui aturar-la, evitar-la o curar-la. La seva única solució és la investigació. L’objectiu d’aquesta alumna és poder fer difusió de la malaltia per tal que aquesta sigui coneguda per a més gent. Per això ha realitzat el següent vídeo:

1 comentari

1. Josep Rof Rof

Josep Rof Rof 28/02/2017 11:34 horas
    Hola Marta la ELA existe y yo la padezco. Hace 17 años del diagnóstico y “estoy en lo mejor de un futuro inmediato a peor”. Le estoy agradecido a mí ELA, porque me ha permitido VIVIR con bastante dignidad tantos años, ahora si lo paso fatal, por los ahogos inesperados con la misma saliva. Una mención especial a los eláticos/eláticas que he conocido y ahora no están entre el mundo de la ELA: Abrazos Josep