Erasmus Charter for higher education 2014-2020

ANNOTATED GUIDELINES

Declaració política d’Erasmus                                                 Erasmus Policy Declaration                                          Déclaration Polique Erasmus

L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, participa en projectes de mobilitat en l’àmbit del programa Erasmus + del Parlament Europeu

Aquest programa es centra en l’aprenentatge formal i informal més enllà de les fronteres de la UE, amb una clara vocació d’internacionalització, obrint-se a tercers països amb l’objectiu de millorar les capacitats educatives i formatives de l’alumnat amb la finalitat de millorar la seva empleabilitat.

Curs 2016-2017

Tots els projectes consisteixen en la realització de part del mòdul de Formació en Centres de Treball (FCT), es a dir, en la realització de pràctiques professionals en empreses del sector.

Per aquest curs, està previst que els alumnes de grau mitjà facin estades de un mes a:

• Montperllier (França). Hi faran pràctiques professionals 10 alumnes dels cicles de Cuina, gastronomia i serveis de restauració i Forneria, pastisseria i confiteria, del 27 de febrer al 31 de març  de 2017, en col·laboració amb el centre educatiu LYCÉE GEORGES FRÊCHE d’aquesta localitat.
  • Orleans (França). 6 alumnes dels cicles formatius Cuina, gastronomia i serveis de restauració i Forneria, pastisseria i confiteria hi realitzin una estada de pràctiques professionals des del 04 de març al 07 d’abril de 2017, en col·laboració amb el centre educatiu LYCÉE HÔTELIER DE L’ORLÉANAIS  d’aquesta localitat.
  • Londres (Regne Unit). En diversos restaurants de la ciutat, realitzaran part del mòdul de Formació en centres de treball,  6 alumnes del cicle formatiu de Cuina, gastronomia i serveis de restauració des del  04 de març al 07 d’abril de 2017.

Pel que fa als alumnes del cicle formatiu  grau superior de Direcció de cuina i serveis de restauració, les estades de pràctiques professionals són de dos mesos.  Aquest curs es portaran a terme del 28 de maig al 29 de juliol, i estaran repartides de la següent manera:

• 3 alumne faran la seva estada en un complex hoteler de Mikkeli (Finlàndia), en col·laboració amb el centre educatiu Etela-Savon Koulutus OyEtela-Savon ammattiopisto– South Savo Vocational College .
  • 3 alumnes a restaurants de Pinerolo, a la regió del Piemonte, a la zona de Torí, a Itàlia.
  • 2 alumnes en una empresa de restauració de Cassirate d’Adda, a la zona de Milà, a Itàlia.
  • 1 alumna en un restaurant de Forcalquier, a la Provença Francesa .
  • 2 alumnes a Oxford (Regne Unit)

+info

Adreça de contacte