CURS 2017-2018

Agraïments a tot l’alumnat i el professorat que ha participat en la Cantata d’enguany! “Té Talent” ha tingut molt talent!.

HORARI DE SECRETARIA:

DILLUNS:

de 8 a 14.30 h i de 15 a 17h.

DIMARTS:

de 8 a 13 h i de 15 a 17 h.

DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES: de 8 a 14.30 h.

el dia 21 de maig el centre estarà tancat per festa local

Presentació del batxillerat Institut El Sui 2018-2019:

PORTES OBERTES BATXILLERAT_2018

PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT CURS 2018-2019

Els terminis de presentació de sol·licituds:

– Del 14 al 24 de maig (la documentació fins els dia 28 de maigl)

Al següent enllaç trobareu el full de sol·licitud

Es imprescindible completar en la sol·licitud l’apartat del número d’Identificació de l’Alumne del RALC que us han de facilitar al vostre institut d’origen.

Podeu trobar tota la informació en els següents enllaços:

Aquí podeu trobar el nostre projecte educatiu

Projecte Pandora

Benvolgudes famílies de primer,
com ja sabeu, els vostres fills i filles han participat aquests dies en el que hem anomenat «Projecte
Pandora». Durant una setmana han estat treballant en grups en l’elaboració d’una sèrie d’objectes sobre
Grècia que havien de formar part d’un museu, el seu propi… Llegeix més»

Xerrades per a pares i mares

–          Autoestima i adolescència: com podem reforçar-la? Quin impacte té la nostra comunicació com a adults referents en els nostres fills/es? A les 21h a la Tèxtil Rase el dia 31 de maig.
–          Canvis en l’adolescència: sobre sexualitat i relacions de parelles. A les 21h… Llegeix més»

Fira de Sant Isidre

Dissabte 19 de maig al matí podreu visitar l’estand del projecte Robòtica a Cardedeu que s’ha iniciat aquest any a les escoles del municipi amb la col·laboració de l’alumnat dels instituts i amb el suport de l’ajuntament de Cardedeu i el CRP Del Vallès Oriental… Llegeix més»

Casals d’estiu a Cardedeu