Activitats final de curs

Dimarts 20 de juny

1r de batxillerat – sortida a la platja de Castelldefels de 8:30 a 15:30 aproximadament

3r ESO – tribunals de treball de síntesi. A partir de les 10:30 aniran a la Tèxtil Rase per l’acte de cloenda del projecte de serveis comunitaris. En acabar l’acte poden marxar directament a casa.

Dimecres 21 de juny

Sortida de tot el centre a Illa Fantasia. Es sortirà del centre a les 9:00 hores. La tornada està prevista entre les 16:00-16:30 aproximadament.

Al document adjunt ho trobareu tota la informació necessària: horaris, què cal dur,… CARTA SORTIDA ILLA FANTASIA

Divendres 23 juny

Lliurament de butlletins de 2n de batxillerat.

Dia Mundial de les Persones Refugiades

Cartell Dia Mundial Pesones RefugiadesEn motiu del Dia Mundial de les Persones Refugiades, el 20 de juny, des de l’ajuntament se’ns convida a l’acte que tindrà lloc el mateix dimarts dia 20 de juny a la Plaça Sant Corneli, a les 19:00 hores. Podrem gaudir de l’espectacle “Les cares de la Immigració” a càrrec de la companyia Bici Còmic i de lectura de textos i poemes per diferents persones del poble i del Baix Montseny.

Abans però, a les 18:00 hores, es realitzarà un taller infantil (edats compreses entre 5 i 11 anys) a càrrec de la mateixa companyia, per treballar aspectes de la interculturalitat, la immigració, els drets de les persones migrades…

Sortides 1r ESO

Dimecres 14 de juny
L’alumnat de 1r d’ESO A i B aniran a passar el matí a la platja de Castelldefels.
L’alumnat de 1r d’ESO C i D passaran el matí a St. Hilari acompanyats de l’alumnat de 4t d’ESO que els ha preparat un matí… Llegeix més»

VIATGES FINAL DE CURS- TELÈFONS DE CONTACTE

Les famílies poden contactar, en cas d’urgència, amb el professorat acompanyant a les sortides que es realitzen durant la setmana del 12 al 18 de juny 2017:
1) 1rBatx (Nord d’Itàlia):607071381
2) 4tESO (Cantàbria-Euskadi):657106171
3) 3rESO (Ribera d’Ebre:692098257
4) 2nESO (Alt Empordà):682454350

Beca Cambridge School

Ahir en un acte a Granollers l’escola d’idiomes Cambridge School va lliurar beques a l’alumnat dels instituts públics de les poblacions on tenen escola.
En nom del nostre centre volem donar-los les gràcies per la iniciativa i felicitar en Quim Casanova per haver-la aconseguit.