CURS 2017-2018

Nous Tallers d’extraescolars a l’Institut El Sui: INFORMACIONS-tallers
Full d’inscripció als tallers: INSCRIPCIÓ-tallers

FEM SUI: PROJECTE COMISSIONS

A l’Institut ens agradaria que l’alumnat i professorat treballéssim conjuntament per aportar idees per dinamitzar la vida del centre.

Enguany iniciem el projecte de les comissions: alumnes i professors treballant en equip, compartint i sumant esforços per proposar activitats i promoure accions en benefici de tots. Hi haurà la Comissió de Festes, la Comissió Literària, la Comissió d’Esport, la Comissió Pati, La Comissió d’Informàtica i programació, la Comissió de Mediació, la Comissió d’Ambaixadors culturals i la Comissió Matemàtica.

Dimecres vinent a hora de tutoria tindreu l’oportunitat d’apuntar-vos a alguna de les Comissions.

Si us interessa saber una mica més sobre tot plegat podeu informar-vos al següent enllaç: Projecte Comissions

2n d’ESO a AIRA NATURA

El passat dilluns dia 9 d’octubre els quatre grups de 2n d’ESO vam anar a AiraNatura. Allà vam fer un munt d’activitats i jocs, com per exemple tir amb arc, tirolina, rocòdrom, relleus, etc.   Eren activitats senzilles i divertides a més d’entretingudes. Ha estat un bon mètode per relacionar-se i passar-ho bé amb els companys i amics de classe. Tot seguit, vam dinar acompanyats d’alguns mestres i vam tenir una estona de temps lliure. Ens trobàvem envoltats de natura, el lloc disposava de zona de pícnic i diverses fonts. Els monitors es van mostrar amables i comprensius amb les dificultats de cadascú. Havent dinat vam tornar caminant fins l’institut. Va ser una sortida genial, i sens dubte, la repetiria.

Miguel Font, 2n D

L’AMPA estrena web

L’AMPA del nostre centre estrena web enguany. Us animem a visitar-la i descobrir totes les propostes que fan. Podeu fer clic sobre la imatge.

1, 2, 3… Dictat a la paret!

Avui, 6 d’octubre, els alumnes dels grups A i E de 1r d’ESO han practicat l’ortografia d’una manera diferent:
Hem penjat a la paret de l’aula un full amb el dictat que havíem de copiar i hem format parelles: l’un feia de missatger i l’altre d’escriba. El missatger de… Llegeix més»

Cartes d’amor matemàtic

Heu pensat mai en declarar el vostre amor a una figura geomètrica?

Doncs els alumnes de 4t d’ ESO inspirats en “la carta a un trapezoide” d’en Claudi Alsina  han començat a escriure les seves cartes d’amor.

Fent clic en el cor trobareu una mostra que s’ampliarà al llarg del curs.

COMUNICAT

Benvolgudes famílies,
Els representants de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat van informar a la direcció de l’adhesió de l’alumnat a la vaga convocada per alguns sindicats d’estudiants els dies 27 i 28 de setembre. L’assistència o no a classe… Llegeix més»