Participació en el torneig First Lego League

Aquest dissabte 10 de febrer, alumnes de primer d’ESO del nostre institut han participat en el First Lego League a l’Escola D’Enginyeria de la UAB. Aquest és el primer any que hem participat i ha estat una experiència molt positiva tant per alumnes, familiars, com… Llegeix més»

Taller de Prehistòria

Els alumnes de 1r d’ESO van fer diferents tallers sobre la Prehistòria. Caçant amb arc, foradant una pedra per fer un penjoll, observant les eines que utilitzaven, treballant el fang per fer una peça de ceràmica i intentant imitar les pintures rupestres, el alumnes de… Llegeix més»

Taula rodona a 2n de batxillerat

Aquest dilluns 18 de desembre, vàrem rebre la visita d’un grup d’antics alumnes del centre que van venir a explicar als alumnes de segon de batxillerat la seva experiència universitària i la transició entre el batxillerat i el que ve després. Va ser una activitat molt enriquidora i estem sempre contents de veure com els van les coses als nostres antics alumnes! 🙂

Licitació servei de neteges

En data 29 de novembre de 2017, l’empresa “Servicios JAF S.A.” va aconseguir el contracte del servei de neteja de l’Institut de Viladecavalls per l’any 2018

Belén Parra

Directora de l’Institut de Viladecavalls

Viladecavalls, 5 de desembre de 2017

LICITACIÓ DEL SERVEI DE NETEGES A L’INSTITUT DE VILADECAVALLS

L’Institut de Viladecavalls té la necessitat de contractar un servei de neteges pel proper any 2018. Per accedir a la documentació que regeix aquesta contractació i a tota la informació sobre la licitació us podeu dirigir al propi institut, a la secretaria del centre dins l’horari de 9 del matí a les 14:00 del migdia. Entre les dates 13 i 24 de novembre.

Propaganda web i Prescripcons tècniques