Com Sona l’ESO 2018

Més de 1.500 alumnes d’entre 12 i 17 anys i 200 professors de 69 instituts públics de secundària i batxillerat de Catalunya, el País Valencià i les illes Balears han participat en la XIX trobada d’instituts de secundària Com sona l’ESO a la localitat d’Amposta, del 9 al 12 de maig de 2018.
El concert final basat… Llegeix més»

Matriculació alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO

Durant el dia d’avui, 22 de maig, procedirem a lliurar la documentació personalitzada necessària per fer la matrícula interna de tot l’alumnat que està fent 1r, 2n i 3r d’ESO.

Durant la setmana del 28 de maig a l’1 de juny, TOT L’ALUMNAT haurà de lliurar la documentació si vol garantir la reserva de plaça al nostre centre pel curs 2018-2019. Es podrà fer d’una de les dues maneres següents:

1. L’alumne la portarà al centre i, durant la seva hora de tutoria, anirà a secretaria a lliurar-la.
  2. La família la portarà a la secretaria del centre durant l’horari habitual (de dilluns a divendres de 9h a 13h i de dilluns a dijous de 15h a 16h).

Els alumnes de segon d’ESO (curs 17/18) hauran de portar omplert el document d’afiliació a la Seguretat Social i fotocòpia del DNI.

Sortida a la zona volcànica d’Olot

Els alumnes de 2n d’ESO han fet una sortida de Ciències Naturals a la zona volcànica d’Olot, concretament al volcà Croscat. En aquest, han observat l’estructura d’un con volcànic i han pogut comparar-la amb la que han treballat a classe.

Félicitation!

Durant els primers dies de maig, les 10 alumnes que han cursat la doble titulació de Batxibac, van realitzar les proves externes per obtenir el títol de Baccalaureat (Batxillerat francès). Volem felicitar-les pels excel·lents resultats obtinguts a aquestes proves i per l’esforç que han estat fent durant dos cursos. Félicitation pour votre effort et votre diplôme.

Esport adaptat amb els alumnes de 4t d’ESO

Des del departament d’Educació Física hem estat treballant l’esport adaptat. Una manera de fer esport al mateix temps que eduquem als nostres alumnes amb un tema sensible i present a la societat. Hem pres consciència de la seva realitat, de les limitacions de les persones… Llegeix més»

Visita al CTRV

L’alumnat de 3r i 4tA van visitar el Centre de Tractament de Residus del Vallès Occidental a Vacarisses. L’activitat consistia en conèixer les instal·lacions i les activitats que allà es realitzen. A través d’un taller pràctic sobre el tractament i gestió que en fem dels… Llegeix més»