Projecte artístic a 2n d’ESO

Abans de marxar de vacances i desconnectar aquests deu dies, volem compartir amb tots vosaltres el projecte artístic que l’alumnat de 2n d’ESO ha dut a terme en els darrers mesos. Aquest trimestre, hem posat en valor el patrimoni cultural d’Occident, tot fent un fris… Llegeix més»

Del Labrerint als Somnis

Des d’aquest curs, l’Institut de Viladecavalls participa en el projecte de dos anys Del laberint als Somnis, una nova aposta que reafirma la voluntat del Liceu per arribar al públic adolescent i jove a través de propostes artístiques i educatives que els resultin atractives i transformadores. En el primer any, cada centre desenvolupa un projecte de creació artística i compta amb l’acompanyament d’un artista col·laborador el qual ha estat l’Albert González. L’obra “Hey Boy, Hey Girl”, a càrrec de l’alumnat del 2n de batxillerat escènic i la participació d’alumnat de l’optativa de teatre de 4t d’ESO, es representarà el dijous 21 de març al Teatre Principal de Terrassa.

Participació en la Copa Cangur de matemàtiques 2024

Els nostres alumnes d’ESO han participat en la Copa Cangur Catalunya que es va celebrar aquest dijous a Sabadell.
Cal felicitar-los pels resultats obtinguts: Segona posició pel grup de 1r i 2n d’ESO i  tercera posició pel grup de 3r i 4t.
Enhorabona!!!

Robòtica 1r ESO

Els alumnes de 1r de l’ESO, dins la matèria optativa de Robòtica, fent ús del pensament computacionals i els coneixements STEAM apresos fins al moment, han desenvolupat un codi de programació que permet al robot LEGO MINDSTORM EV3 fer el seguiment d’una linea negra i, quan la perd, la busca novament.