PRESENTACIÓ NOU EQUIP D’ESCOLA VERDA

Benvolguda comunitat educativa!

Us presentem el nou equip d’Escola Verda d’aquest curs 2017-2018, format per la Laia Duran (Coordinadora), Neus Teixidó i Montse Pujol. Conjuntament amb tot el Comitè ambiental i la comunitat educativa, ens embarcarem en aconseguir amb èxit els següents objectius:

• Millorar la sostenibilitat del centre, a partir d’optimitzar i fer més responsable el consum de recursos (aigua, energia, etc.) i la producció de residus i emissions que es generen en el dia a dia a l’escola.
  • Millorar els coneixements de tota la comunitat educativa, especialment l’alumnat, en aspectes relacionats amb el medi ambient i el desenvolupament sostenible.
  • Reforçar positivament els valors i les actituds de respecte i cura envers el medi ambient, així com els vincles de participació i cohesió social a la comunitat educativa.

Resultat d'imatges de distintiu escola verda 2017