Desembre 2015

Entrega de notes

Del 9 al 16 de desembre el professors i professores farem les reunions d’avaluació dels diferents cursos. Donarem les notes als alumnes al llarg de la setmana del 14 al 18 de desembre.  El dia 22 de desembre els tutors/cotutors rebran als pares per comentar l’evolució acadèmica dels alumnes (heu de concertar una cita prèvia amb els tutors segons les seves indicacions). El mateix dia els alumnes estaran fent la jornada esportiva de les 9h fins les 13:30h.

A les 11h farem una xocolatada organitzada per l’AMPA

Xerrades

Taller “L’embaràs de la Sònia” 4t d’ESO, 15 de desembre

Autoestima 2n d?ESO, 15 de desembre

Nutrició 3r i 4t d’ESO, 17 de desembre

“Naps i cols” 3r i 4t d’ESO, 21 de desembre

Sortides

Iniciem la inscripció a les següents sortides

Estada lingüística a Dublin, de 2n d”ESO fins a 1r de batx. del 10 al 17 d’abril

Intercanvi cultural i lingüístic amb Xèquia, 18 al 24 d’abril a Arenys de Munt i del 2 al 8 de maig a Xèquia.

Viatge final de curs de 4t d’ESO a Munic, del 17 al 22 de maig

Viatge final de 2n de batxillerat a Praga, del 9 a l’11 de març