INFORMACIONS D’ESTIU

DATES D’INICI DE CURS

RECUPERACIONS SETEMBRE

Feu clic a la imatge per veure la llista de llibres de l’Institut Arraona – Can Llong

INFORMACIONS GENERALS

FRANCÈS: Es recomana NO comprar els llibres fins al setembre ja que és un llibre que únicament han de comprar els alumnes que cursen aquesta matèria i la assignació definitiva d’alumnes no es tindrà fins a l’inici de curs.

CATALÀ i CASTELLÀ: falten incloure les lectures del segon i tercer trimestre. Es posaran llibres diferents per als grups 1 i grups 2; per això es donarà, amb les notes de Nadal, la llista dels llibres que han de llegir cadascun dels alumnes.

FEINES D’ESTIU 2018

En aquest enllaç trobareu els deures d’estiu que han de fer els alumnes organitzats per matèries.

Trobareu feines per consolidar coneixements per aquells alumnes que han superat el curs i  també deures de reforç per aquells que no l’han superat. Per presentar-se a les proves de setembre cal lliurar els deures d’estiu de cada matèria a recuperar.