Dijous gras!

Ahir dijous vam celebrar Dijous Gras, i com a novetat enguany tot l’alumnat de primària vam marxar d’excursió a la natura! 1r, 2n i 3r vam anar a la Cantera, i els companys/es de 4t, 5è i 6è a la Cova Foradada. Va ser un matí diferent, on vam esmorzar junts gaudint d’entrepans de truita i botifarra, entre d’altres, i així agafar forces per a la tornada a l’escola.
Els nens i nenes d’Infantil es van quedar a l’escola i van poder jugar a totes les zones del pati, s’ho van passar d’allò més!

Dia de la Pau

A l’escola hem celebrat el dia de la Pau explicant contes, fent murals, escrivint desitjos per la Pau, analitzant vídeos, cançons, poemes,… per construir entre tots un món millor lliure de violència, més inclusiu, tolerant, etc. A continuació trobareu una mostra d’aquest dia:

Ambients a Infantil

Aquest segon trimestre ens hem iniciat amb els ambients a l’etapa d’infantil. Tres tardes a la setmana els infants fan lliure circulació pels 5 ambients on poden trobar diferents propostes. Aquests són: d’art (fang, aquarel·les, pintura en vertical…), experimentació (taules de llum, transvasaments…), construcció (peces imantades, peces de fustes, trígonos…), biblioteca (audiocontes, joc amb titelles, mirar contes…) i psicomotricitat (experimentació motriu amb materials diversos).

Els hi agrada molt anar als diferents ambients!!

Tallers artístics a primària

L’alumnat de primària a partir del segon trimestre ens hem iniciat amb els 6 grups de tallers artístics. Ens organitzem per comunitat de mitjans i grans.

Els infants de 1r, 2n i 3r els dijous a la tarda fan modelatge, titelles, pràctica instrumental (instruments de placa), balls populars, càmera i acció, fil a l’agulla.

Els grups de 4t, 5è i 6è els divendres a la tarda fan modelatge, teatre, pràctica instrumental (ukelele), ball de bastons, Stop Motion i fil i agulla.