Premi concurs samarreta de l’estiu de l’Ajuntament

Tot l’alumnat de Primària ha participat, juntament amb l’alumnat de secundària de l’Institut de Llançà, en el concurs que organitza l’Ajuntament del poble per dissenyar la samarreta de l’estiu.

Ens fa molta il·lusió anunciar el guanyador, en Marcel Lawrence de 6è A.

Enhorabona Marcel!

CROS CONSELL ESPORTIU ALT EMPORDÀ

El dijous 11 d’abril de 2024 al matí, els i les alumnes de tota la Primària van participar en el segon Cros organitzat pel Consell Esportiu de l’Alt Empordà.

Va ser una jornada esportiva i festiva, on tothom va gaudir molt.

CARNESTOLTES 2024

Aquest divendres, 9 de febrer, vam rematar la setmana de Carnestoltes fent la rua pel poble. La temàtica estava relacionada amb el centenari de Disney, així que cada curs lluïa una disfressa relacionada amb alguna pel·lícula.

Va ser una tarda genial i molt divertida!

DIA DE LA PAU

Aquest dimarts, 30 de gener, vam celebrar el dia mundial de la Pau.

Un dia que, per desgràcia, encara segueix sent necessari.

Des de  l’escola fem una crida per demanar que s’aturin les guerres, les desavinences, els conflictes… volem que tothom pugui viure en Pau!

Festival de Nadal 2023

Aquest any, hem dedicat el festival de Nadal al centenari de l’any Disney
i hem fet un viatge arreu del món a través d’algunes de les seves pel.lícules .
Esperem que us hagi agradat!!
Aprofitem per desitjar-vos unes MOLT BONES FESTES !!!

MAQUETES MEDIEVALS DE 6è

Aquest trimestre l’alumnat de 6è ha estat treballant l’Edat Mitjana. Com a treball final de projecte han elaborat unes maquetes de construccions pròpies d’aquella època. Us hem penjat aquestes dues imatges on hi surten les diferents maquetes amb un codi QR al costat. Si apunteu… Llegeix més»

DARRER DIA DE CURS!!!

Avui darrer dia de curs!!!
Com passa el temps!!!
Avui hem fet jocs intercicle.
Diferents tipus de jocs: bitlles, bombolles, pescar aneguets, dianes,…, gestionats per l’ alumnat de 6è, que havíem d’ anar fent.
A cada grup hi havia alumnes des d’ I3 fins a 5è.
Tot seguit, l’ AMPA… Llegeix més»

GRADUACIÓ D´I5.

Aquest dimecres, les nenes i els nens d´I5 hem celebrat la festa de la nostra graduació.
Mireu, la volem compartir amb tots vosaltres!!! Si voleu veure més imatges, cliqueu aquí!!!

PROJECTE MAREMAR.

Aquestes dues últimes setmanes els alumnes de 6è han gaudit del Projecte Maremar. Aquests ha consistit en dues sessions de Kayak i dues sessions de paddle surf i wind surf per grup.
Els alumnes han pogut gaudir d’aquestes activitats aquàtiques gràcies a la col·laboració de SK… Llegeix més»

CONEIXEM L´INS LLANÇÀ.

El dilluns 12 de juny, l’alumnat de 6è va gaudir d’una jornada molt interessant i instructiva a l’institut de Llançà a càrrec de l’alumnat de 2n d’ESO. Aquests, els van preparar una gimcana plena de jocs i activitats lúdiques en anglès, a través de les… Llegeix més»

TEATRE EN ANGLÈS. 3r, 4rt i 5è.

4rt, 5è i 6è, hem anat a veure Dràcula!!! Teatre en anglès.

Jonathan loves Mina. Mina thinks she loves Jonathan, but she really loves Count Dracula. Dracula loves singing, and Van Helsing loves vampires. How will they sort out this problem? With songs, dancing and a… Llegeix més»

TEATRE EN ANGLÈS. 1r, 2n i 3r.

Avui hem anat a la Casa de Cultura a veure teatre en anglès!!! Hi hem anat 1r, 2n i 3r curs!!!
Georgina is a little girl who loves helping others, and so when the king tells her that the kingdom is being besieged by pirates, vikings… Llegeix més»

TEATRE EN ANGLÈS A EDUCACIÓ INFANTIL.

Avui els alumnes d’educació infantil hem gaudit d’una sessió de teatre en anglès “ The rat’ s tale”. Una obra divertida i amb un llenguatge simple.
Riley is a friendly rat who lives in London. One day he meets a street musician who asks him to… Llegeix més»