Espais d’aprenentatge de llengua i matemàtiques

La classe dels lilàs, de 1rA, fa activitats de llengua i matemàtiques a partir d’espais d’aprenentatge. Es realitzen dues sessions a la setmana.
A partir de jocs manipulatius de forma intencionada, es provoca l’ensenyament-aprenentatge. Quan un alumne juga, s’adoni o no, sempre aprèn.
Es potencia la lectoescriptura,… Llegeix més»

Lligams a P4B amb la família de l’Álex

El passat divendres vàrem gaudir de la companyia de l’Alejandra i la Julieta, mare i germana de l’Álex, per fer una sessió del projecte lligams.
Aquesta vegada l’activitat va estar relacionada amb el Ball de gitanes de l’Arboç: primer vàrem fer unes castanyoles molt xules i… Llegeix més»

Trobada Formació Mates en moviment 2022 – Escola Els Quatre Vents i Escola Sant Julià

El dimecres dia 30 de novembre es va realitzar una sessió formativa de mates en moviment a la sala d’actes Cellers Domenys.
En aquesta formació van participar mestres de dues escoles de la comarca: l’escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys i l’escola Sant… Llegeix més»

Danses de la Castanyada 2022

Un any més vàrem celebrar la festa de la Castanyada. Us compartim els vídeos de les danses que varen ballar els nens i les nenes de Primària. Esperem que us agradin!
Agraim al Ball de Gitanes de l’Arboç la seva col·laboració, deixant-nos els pals per poder… Llegeix més»

Fotos Curs 2021/22

Mares i pares,
Us fem arribar el recull de les fotografies que hem fet al llarg del curs. Us passem directament els enllaços on estan penjades les fotos per a què pugueu veure-les i, si voleu, baixar-les. Desitgem que les gaudiu!!

Llegeix més»

Fòrum Escoles Verdes Baix Penedès

Dijous 24 de març la nostra escola va participar al Fòrum d’Escoles Verdes del Baix Penedès, les representants triades des de la comissió d’Escola Verda van ser les Delegades Verdes de les tres classes de 6è: La Ivette, la Nadia i l’Ariadna.

Anteriorment, es va… Llegeix més»