FESTIVAL DE NADAL

Estimades famílies,

per celebrar l’arribada de les festes de Nadal a l’escola farem, entre altres, les següents activitats:

DIMECRES 13

Matí:

• 9.15h a 10.30h: Cantada de Nadales P3, P4 i P5 al Casal Cívic.

Les famílies heu de portar als vostres fills i filles directament al Casal.

• 11.00h a 12.30h: Cantada de Nadales 1r i 2n al Casal Cívic.

Les famílies haureu de recollir als vostres fills i filles directament al Casal.

Tarda:

• 15.00h a 16.30h: Cantada de Nadales 3r i 4t al Casal Cívic.

Les famílies haureu de portar i recollir als vostres fills i filles directament al Casal.

ELS NENS I NENES QUE ES QUEDEN AL MENJADOR ELS PORTARAN ELS I LES MESTRES A L’ESCOLA I AL CASAL CÍVIC.

DIJOUS 14

Tarda:

• 15.00h a 16.30h: Cantada de Nadales 5è i 6è al Casal Cívic.

ELS NENS I NENES QUE ES QUEDEN AL MENJADOR ELS PORTARAN ELS I LES MESTRES AL CASAL.

Arriba el Tió

Avui ha arribat el nostre estimat Tió. Després d’una llarga recerca, per fi l’hem trobat ben amagadet a l’hort d’en Robert. Mireu què bé que ho hem passat!!

Comencem els tallers internivells a Educació Infantil

Avui, divendres 3 de novembre per la tarda, hem començat una activitat que és molt especials pels nens i nenes de P3, P4 i P5…els tallers!!!

Sempre ens posem amb un somriure els nostres mocadors de colors i estem preparats per gaudir d’una nova activitat amb els nostres companys i companyes d’Infantil. Voleu saber quins són els nous tallers d’aquest any?

• L’hort d’en Robert
  • Eduioga
  • Brown bear
  • Llum i foscor
  • Boles, tubs i rampes
  • Juguem
  • El secret dels colors

Preparats, llestos, ja…

Reunions Colònies

Estimades famílies, ja tenim les dates de les Reunions de Colònies. Recordeu: A les 9.00h a  l’Aula Polivalent

Divendres 3 de Novembre
CICLE INICIAL
Dijous 2 de Novembre
CICLE MITJÀ
Dimarts 31 d’Octubre
Dilluns 6 de Novembre

Ja tenim a la nostra Biblioteca, la primera exposició d’aquest curs dedicada a

“La Tardor i Halloween”

Mireu, mireu quins llibres tan interessants!!

Ja tenim noms de les classes

Aquesta setmana, totes les classes hem escollit el nom que ens acompanyarà durant tot el curs. El tema principal ha estat “Artistes de les dècades dels 60’s, 70’s, 80’s i 90’s” .

Aquests han estat els resultats de les votacions.