Ja tenim noms de les classes

Aquesta setmana, totes les classes hem escollit el nom que ens acompanyarà durant tot el curs. El tema principal ha estat “Artistes de les dècades dels 60’s, 70’s, 80’s i 90’s” .

Aquests han estat els resultats de les votacions.

Dates Importants: reunions d’inici de curs

Recordeu: totes les reunions seran a les 9.00h.

INFANTIL
P4 Dimarts, 19 de setembre de 2017
P5 Dimecres, 20 de setembre de 2017
PRIMÀRIA
1r Dijous, 21 de setembre de 2017
2n Dilluns, 25 de setembre de 2017
3r Dimarts, 26 de setembre de 2017
4t Dimecres, 27 de setembre de 2017
Dijous, 28 de setembre de 2017
Divendres, 29 de setembre de 2017

Si us plau, explica’m un conte

Durant una setmana, tota l’escola vam tenir l’oportunitat d’escoltar contes tradicionals d’arreu del món gràcies als millors contacontes que tenim: les famílies. A través de l’activitat Si us plau, explicam un conte, volíem apropar l’escolta i el gust per la lectura a través de la narració de diferents històries típiques dels països de procedència d’algunes famílies.

Ha estat un plaer que passeu per les classes a compartir aquests moments amb nosaltres, moltes gràcies!

4t i 5è Fem Teatre

Dimecres 7 de juny els nois i noies de 4t i 5è, vam representar per les nostres famílies, les obres de teatre treballades al llarg de tot el curs amb la nostra monitora Ana. Mireu, mireu, si som artistes!!

English Day

Avui hem celebrat  l’ENGLISH DAY.

Ha estat un dia molt enriquidor ple d’activitats molt diferents i divertides: dances ancestrals, representacions preparades pels nostres companys i companyes més grans, contes típics d’Austràlia explicats per alumnat de l’IES Torreforta i famílies de l’escola, tallers, concursos,…

Moltes gràcies a tots i a totes els que heu participat en aquesta jornada,
sense la vostra col·laboració no hagués estat possible!!