Si us plau, explica’m un conte

Durant una setmana, tota l’escola vam tenir l’oportunitat d’escoltar contes tradicionals d’arreu del món gràcies als millors contacontes que tenim: les famílies. A través de l’activitat Si us plau, explicam un conte, volíem apropar l’escolta i el gust per la lectura a través de la narració de diferents històries típiques dels països de procedència d’algunes famílies.

Ha estat un plaer que passeu per les classes a compartir aquests moments amb nosaltres, moltes gràcies!

4t i 5è Fem Teatre

Dimecres 7 de juny els nois i noies de 4t i 5è, vam representar per les nostres famílies, les obres de teatre treballades al llarg de tot el curs amb la nostra monitora Ana. Mireu, mireu, si som artistes!!

English Day

Avui hem celebrat  l’ENGLISH DAY.

Ha estat un dia molt enriquidor ple d’activitats molt diferents i divertides: dances ancestrals, representacions preparades pels nostres companys i companyes més grans, contes típics d’Austràlia explicats per alumnat de l’IES Torreforta i famílies de l’escola, tallers, concursos,…

Moltes gràcies a tots i a totes els que heu participat en aquesta jornada,
sense la vostra col·laboració no hagués estat possible!!

Mes Literari

Al llarg d’aquestes setmanes ens hem apropat al meravellós món del gran escriptor

Roald Dahl.

Hem conegut personatges increïbles com el Willy Wonka, el Charlie Bucket,  el Trompeta, el Cocodril Enorme, el James, la Tia Esponja, la Sophie o el Gran Amic Gegant
Mireu si hem fet coses aquests dies!!