IV FÒRUM D’ESCOLES VERDES

IV Fòrum d’Escoles Verdes

El dia 10 de maig 4 alumnes de 6è i un munt de delegats d’escoles verdes, vam anar al Fòrum d’Escoles Verdes, a Sabadell, per parlar sobre el medi ambient.
Primer vàrem fer una trobada tots junts per parlar del que faríem. Després ens vam dividir en dos grups i cada escola va explicar el seu projecte d’escola verda. Després ens vàrem repartir en més grups i vam fer uns tallers. A mi em va tocar el de la contaminació de l’aire, hauríeu de veure el que respirem! Abans de dinar vàrem fer el taller de la contaminació acústica, en el qual vam fer un experiment amb un sonòmetre i ens van ensenyar quan passa de ser so a ser soroll.
Per últim ens van dir com fer unes boles de Nengo Dango que és una tècnica japonesa que consisteix en fer una bola de fang i a dins posar-hi unes llavors amb una mica de terra;després es sembra als camps i això serveix per a que els ocells no se les mengin.
Ens vam endur un per l’escola i un altre el vam deixar al prat que hi ha al Parc del Vallès.

Enllaç fotografies

Víctor Escudero