ACTE JUBILACIÓ VÍCTOR

Avui hem acomiadat al nostre estimat Víctor, tota una vida a l’Escola Mestral. Aquí teniu l’acte sencer.
Més fotos i vídeos al nostre Instagram.

Projecte: Coneixent grans persones

El curs anterior vam iniciar el projecte “Coneixent grans persones” amb els avis i àvies de la residència. Durant el curs, sovint, anàvem a visitar-los i realitzàvem activitats tots junts.
Aquest curs, degut a la situació actual, no podem anar-hi físicament. Per això, els hi dediquem… Llegeix més»

Comiat Isabel

Avui li hem donat una sorpresa a una mestra molt estimada per tota l’escola. La nostra Isabel, després de 30 anys al Mestral ens diu fins aviat. Gràcies per tot Isabel! Et trobarem a faltar.

Convidem als nostres avis i àvies

El 27 de març l’escola Mestral va celebrar el dia dels avis i les àvies per posar en valor la tasca diària d’aquests amb els seus néts i nétes.

Considerem que les àvies i els avis són persones molt importants en la vida dels nens i nenes, tant pel que fa a la transmissió dels seus valors, com per l’afecte que senten i mostren cap als infants. I no només això, també són un suport indiscutible en el dia a dia de les famílies.

Vam viure moments emocionants amb les seves històries i vam poder compartir jocs i activitats.

MOLTES GRÀCIES PER VENIR I REGALAR-NOS UN DIA TAN ESPECIAL !

Ja estan aquí els capgrossos de l’escola!

A la nostra escola hi ha dos nous habitants que fan companyia al nostre Drac Catacric. Són dos capgrossos que han fabricat els nens i nenes d’Educació infantil i 1r. Els nostres alumnes van escollir el nom d’un d’ells: la Diablessa Trenetes. El nom de l’altre capgros el vam escollir els mestres: Mariner Mestralet.

Els voleu conèixer?

Presentació Cavall Alat de Vila-seca

El diumenge dia 20 de gener, va tenir lloc la presentació del Cavall Alat de Vila-seca. Una de les nostres alumnes de 1r, la Elsa Carrillo va estar seleccionada per ser una de les protagonistes que va donar vida al nou element del seguici festiu.

Font: https://www.diarimes.com/multimedia/galeries-imatges/a0d72_la_presentacio_del_cavall_alat_vila_seca.html

Autor: Gerard Martí

Autora: Sara García

Setmana de la Salut

La setmana passada l’escola va celebrar, com cada any, la Setmana de la Salut.

Aquí teniu la benvinguda del Cardio!

Drac Cata-cric

El dissabte dia 27 de gener el Drac Cata-cric de l’escola Mestral va assistir a la IX Trobada dels amics dels Gegants i Grallers de Vila-seca. Va ser una experiència inoblidable, sobre tot pels petits i les petites de l’escola que es van atrevir a portar el Drac Cata-cric, fill de Cata-crac.

Amb perruques i un somriure el nostre Drac va gaudir d’un llarg passeig envoltat d’altres amics dels Gegant i una banda de grallers que ens feien ballar al ritme de la Festa Major de Vila-seca.

Volíem agrair personalment a l’AMPA la participació en aquesta Trobada i que duri per molts anys!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

Jornada Esport Adaptat (TVE )

Durant la jornada d’esport adaptat TVE va venir a filmar l’activitat, ahir 29 de juny va sortir a la televisió al programa España Directo, aquí us deixem l’enllaç, busqueu al minut 23 i 40 segons.

A part del vídeo de televisió espanyola, també us deixem la nostra notícia i el nostre vídeo.

El passat 17 de juny la Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Física s’han desplaçat a la nostra escola per poder mostrar al nostre alumnat de cicle superior alguns dels esports que practiquen infants i adults que tenen alguna discapacitat física. Han gaudit del dia i de l’experiència però sobretot han reflexionat, han vist un altre punt de vista,han obert els ulls… Esport i activitat física per a tothom!

IV Setmana de la Salut

Un any més celebrem la Setmana de la Salut rebent la nostra mascota, el CARDIO!

3 dies on realitzarem diferents tallers i activitats saludables per aprendre a cuidar el nostre cos i aconseguir que el nostre cardio estigui sa, fort i content.

Benvingut Cardio!

Setmana de la Salut

Del 6 al 8 de maig del 2015 hem celebrat la Setmana de la Salut desenvolupant diferents tallers i activitats. En breu us penjarem les fotografies. De moment us deixem els dos vídeos que hem elaborat amb l’alumnat del centre.

I tu…Què fas pel teu “cardio”? on els nens i nenes mostren hàbits saludables per cuidar el nostre cor i prevenir malalties cardiovasculars.Poster_Dr_Ruster_CAT

Arribada del Càrdio a l’escola. El passat 8 de maig ens va venir a veure el Càrdio. Per rebre’l vam fer un cor gegant tot l’alumnat.