VIII Cursa Solidària a l’escola

Save the children 2017Estimats pares/mares i alumnes de la nostra escola:

El proper dia 17 de maig realitzarem  la nostra vuitena cursa solidària .

Des de l’escola es realitza una col·laboració amb l’ONG Save the children mitjançant un del seus projectes:

Kilómetros de Solidaridad és una proposta didàctica i solidària dirigida al centres educatius, que en Save the Children van iniciar al 2004.

Doble finalitat:

1. Sensibilitzar-Despertar en els més joves un esperit crític, participatiu i solidari cap a les injusticies que afecten a milers de nens i nenes arreu del món.
  2. Recaptar fons per ajudar a la infantesa més vulnerable en els països més desfavorits i assegurar que es respectin els seus drets.

Al igual que altres anys la participació activa  als pares/mares està oberta. En cas que volgueu córrer juntament amb els vostres fills, o bé ajudant com a punt de control ,  ens ho heu de fer saber als mestres d’Educació Física a través de l’agenda abans del 14 de maig.

Tots els diners que recollim aniran destinats íntegrament a Save the children,i per poder-vos  facilitar que realitzeu  les vostres aportacions, a partir del dia 7 de maig  hi haurà a la vostra disposició unes guardioles a les entrades del centre per tal de recollir el vostre donatiu.

Euntitled1starem recollint diners abans i desprès de la cursa amb l’ajuda dels alumnes de 6è.

Us agraïm amb antelació  la vostra participació .

L’horari de la cursa és el següent :

9’30-10’30

CURSA Cicle Superior