PUNTS CARDINALS

Els nens i nenes de 6è, divendres passat, vam baixar al pati per repassar tots els punts cardinals. Seguint el Sol ens va ajudar molt! Aquí us deixem unes fotos.

CAMINADA PER L’ENVELLIMENT ACTIU

(Feu clic a la foto per veure més imatges)

Els nens i nenes de 4t de primària, dins el marc del la sortida proposada pel Consorci de Benestar Social del Ripollès sota el lema “caminem per l’envelliment actiu”, van acompanyar als avis i àvies de la residència.

Van passejar, explicar històries, cantar cançons i van gaudir d’un matí fantàstic! Va ser una experiència fantàstica!

LLISTAT EXTRAESCOLARS CURS 2017-2018

Famílies!
us recordem el llistat d’activitats extraescolars que es proposen per aquest curs 2017- 2018:

Les activitats començaran el 2 d’octubre. El període d’inscripció serà del 18 al 22 de setembre del 2017.

A més de les activitats detallades al full d’inscripció adjunt us recordem que des de l’escola s’ofereixen dues activitats. Si us interessa inscriure-us-hi, ens ho podeu comunicar a nosaltres (AMPA) o directament a l’escola.

*Espai Lúdic Casal Robertus*: Activitat gratuïta gestionada pel Consell Comarcal . Oberta a tot l’alumnat de P5 a 6è. Dimecres de 5 a 2/4 de 7.
Lloc Escola Dr Robert.

*Deures Observats*: Activitat gratuïta gestionada per l’escola oberta a tot l’alumnat de 3r a 6è. Tots els dimarts i dijous de 5 a 1/ de 7.

I també…

P3!

Bon dia!

Mireu els nens i nenes de p3 com van descobrint els espais de l’aula! Benvingudes i benvinguts a la classe dels Conills!

(feu clic a la imatge per veure més fotografies)