4T- SORTIDA QUERALBS-MOLLÓ

“Visitem els pobles de la nostra comarca”

Per completar el treball de la comarca del Ripollès al matí vàrem visitar QUERALBS. L’alcaldessa ens va fer una visita guiada pel poble.

Després vàrem anar a Molló, allà l’itinerari i les explicacions ens les varen fer els dos nens i la nena de la nostra classe que són de Molló.

Una sortida completa, molt interessant i molt ben aprofitada.

Nens i nenes de la classe de 4t.

Sant Antoni

Feu clic al següent enllaç per veure les fotos: SORTIDA QUERALBS-MOLLÓ 4T

IMG_7394

ENTREGA PREMIS CONCURS FOTOGRÀFIC

El passat cap de setmana, els dies 20 i 21 de maig, es va celebrar a la nostra escola una part de la II Trobada Interpirenaica de Micromineralogia i Sistemàtica Mineral, organitzada pel Grup Mineralògic Català i l’Association Française de Microminéralogie amb la col·laboració de l’Ajuntament de Camprodon.

A la tarda del dissabte es va fer entrega dels premis del 2n Concurs de fotografia geològica i paisatgística de Camprodon. Com sabeu aquest era tancat només pels alumnes de la nostra escola des de 1r fins a 6è.

També es va aprofitar per fer entrega dels premis del primer concurs, que per motius logístics, no va poder ser l’any passat.

Us deixem amb les imatges d’alguns dels guanyadors i guanyadores. L’entrega de premis el va fer el regidor de l’Ajuntament de Camprodon Xavier Rigat i de Joan Rossell, un dels responsables de l’organització d’aquesta trobada.

Gràcies a tothom qui va participar! Felicitats!

(Feu clic a les imatges per veure’ns els guanyadors i accèssits)

Guanyadors 2017:

• Arnau Vila (3r)
  • Xavier Ávila (6è)

Accèssits:

• Valèria Planella (4t)
  • Carlota Felipe (5è)
  • Sergio Arcentales (5è)
  • Oriol Rodergas (6è)

Guanyadors 2016:

• Judit Rigat (1r ESO)
  • Aina Vila (1r ESO)

Accèssits:

• Èric Freixa (1r ESO)
  • Yaika Van der Hoke (1r ESO)
  • Karen Danés (1r ESO)
  • Sara Aguilera (1r ESO)

IMG_7239

A P3… VOTEM!

20170510_102950

La classe de P-3 ELS CONILLS, és la primera vegada que fem un Projecte de Treball escollit per nosaltres.

Que difícil!!!!

1er- Hem pensat què ens agradaria estudiar – Han sortit moltes idees! –

2on – hem parlat i intentat “convèncer” als nostres companys i companyes i ja sabem explicar-nos i no diem només perquè ens agrada!!!

3er – Després hem començat a triar (votar)!!

4art – N’han quedat 3: Sireneta de mar, Cavalls i Policies; i després hem quedat que estudiaríem els que més n’hi hagi. Ha estat:

ELS POLICIES

Hem comptat moltes vegades!!

ACOMPANYEM AMB MÚSICA A LA RESIDÈNCIA!

IMG_7149

El passat 17 de maig vam celebrar el Dia del Voluntariat, anant 30 “voluntaris” dels dos sisens i cinquè a la Residència a interpretar amb flautes la que ja s’anomena “la cançó de la Residència“. Els alumnes de l’escola van interpretar-ne un fragment, el del “Toreador” de l’òpera Carmen de George Bizet, amb tota la il·lusió del món i van rebre els aplaudiments dels residents, dels voluntaris i dels visitants per l’ocasió. La Isabel Casals, resident i creadora de la lletra va dirigir l’interpretació coral de la peça i l’alegria va omplir la sala del menjador de la Residència. Van ser uns moments plens de joia i felicitats per a tothom. Quin dia tan bonic. Visca l’esforç i el voluntariat!

XERRADA SOBRE LA NUTRICIÓ

IMG_7140

El passat dimarts vam poder gaudir d’una interessant xerrada sobre la Nutrició amb el títol de “Com podem ensenyar a menjar bé als nens i nenes? Proposta d’una dieta saludable i equilibrada amb productes de proximitat”, de la mà de la nutricionista Gemma Ros.

La sessió estava organitzada per l’Associació Leader, Ripollès Desenvolupament, l’Ajuntament de Camprodon, Cuines de la Vall de Camprodon, la Mancomunitat de la Vall de Camprodon i l’escola Doctor Robert. Va començar de la mà d’Eva Martínez-Picó, secretària i membre del col·lectiu de Cuines de la Vall de Camprodon, on va poder explicar l’origen del projecte ENS MENGEM LA VALL, l’estat actual d’aquest i propostes de futur.

La nostra escola, en el marc d’aquest projecte, també té per objectiu promocionar una cultura d’alimentació sana, de qualitat i de proximitat a la població local a través de l’escola.