PROJECTE: QUÈ EN FEM DELS NOSTRES BOSCOS?

En el marc d’aquest projecte dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Associació de Propietaris de Finques Rústiques de la Vall de Camprodon, els nens i nens de sisè, hem realitzat diferents activitats per conèixer com es recuperen les pastures i com s’aprofita la fusta extreta dels boscos.
La Teresa Monje va venir a l’escola a fer-nos la presentació i la introducció del projecte a través d’un vídeo, i el passat 29 de març vàrem fer la visita a la xarxa de calor de Llanars. El mitjà de transport va ser sostenible, ja que el desplaçament el vàrem fer en bicicleta. Una vegada a Llanars, la Teresa i l’Eli ens van fer la visita a la caldera de biomassa i ens van passar la projecció d’un vídeo.
Ha estat una sortida molt interessant i on hem gaudit molt desplaçant-nos en bicicleta!

DIA DE LES LLENGÜES

I la darrera activitat del trimestre, des de fa ja 8 anys, és la celebració del Dia de les Llengües. Una jornada dedicada al respecte i estima per les llengües que ens envolten.

El treball d’equip és el que la fa possible.

L’AMPA a més va pagar l’esmorzar (moltes gràcies!) i la col·laboració molt especial d’alumnes de l’institut per posar el seu granet de sorra en aquest dia tan magnífic.

I un darrer agraïment molt especial a Carmen Abad, Tina Mingorance i Joan Guillamet per ajudar a fer més gran encara aquest dia.