AJUNTAMENT JUVENIL DE CAMPRODON

El passat 17 de novembre els/les alumnes de 5è i de 6è van anar a l’Ajuntament per tal d’assistir al Ple de Constitució de l’Ajuntament Juvenil de Camprodon.

Entre tots els representants de delegats/des de la nostra escola del Cicle Superior i de l’Institut Germans Vila-Riera, es van fer les votacions.

Els resultats van ser: com a Alcaldessa, l’alumna de 3r d’ESO Matilda Roca Casals i, com a Secretària, l’alumna de 6è de Primària Laura Casanova Janer.

L’Ajuntament Juvenil de Camprodon vol ser una eina de participació ciutadana enfocada per a nosaltres, els i les joves. Aquesta eina pretén oferir-nos la possibilitat de conèixer el funcionament de l’ajuntament del nostre poble, dels Plens i de totes les tasques que s’hi duen a terme.

LA NOSTRA MASCOTA

Aquests dies seguim amb el treball del projecte de la mascota (el nom de la nostra classe). Entre d’altres, a p3 tenen la Paqui! Una conilla que va portar l’Aniol.

I la classe de les Granotes van anar a la Font del Botàs amb en Xavi i la Maria (CEA Alt Ter) … però mireu què es van trobar!

Aprofitem per dir… gràcies Gemma! I fins aviat!

(feu clic a les imatges per veure més fotos)

RECORDANT LA SORTIDA (ABELLES P5)

Fa uns dies, la classe de p5 van anar a la Casa de les Abelles de Can Panosa (Sant Pere de Torelló). Aquesta sortida estava emmarcada dins l’inici del projecte d’aquest insecte i un cop més va ser una sortida magnífica! En Ramon i la Cèlia ens van explicar un munt de coses d’aquest món de les abelles que, després de tants anys, aconsegueixen fascinar-nos igualment!

Mireu, mireu… (feu clic a la imatge per veure més fotografies)