Judo a l’escola

Club Judo Cultural

Practicar Judo, inversió de futur!

La pràctica del Judo des d’edats molt tempranes aporta grans avantatges als nostres infants:

Descobriment de les capacitats del propi cos
Sociabilització
Valors
Diversió
Disciplina

És un esport tant complet que l’infant pot desenvolupar-se en diferents àrees al llarg de tota la seva vida:

Per als més petits és un espai d’esbarjo i diversió mentre aprenen disciplina
Per als joves és un espai on troben un grup cohesionat d’on sentir-se que en forma part de forma igualitaria.
Per als adults és un espai on trobar allò que t’inspira i et fa sentir bé.

Més informacio

El judo els dona també l’opció de desenvolupar-se en el món de la competició a totes les edats i nivells per el Consell Esportiu com per la Federació Catalana de Judo. Inclús els permet fer carrera professional donat que és un esport amb formació reglada per la Generalitat de Catalunya.

Preus i horaris curs 22/23

Pre-Judo: P3, P4, P5 – DIMARTS DE 17:00h a 18:30h – 29€/mes

Primària:1º a 6º PRIMARIA – DIJOUS DE 17:00h a 18:30h – 29€/mes

ESO i ADULTS – DIMARTS i DIJOUS DE 18:30h a 20:00h – 39€/mes

La nostra història

L’Escola Cultural Artigues, juntament amb pares d’alumnes apassionats i formats en l’ensenyament del Judo, van posar en marxa el Club de Judo Cultural l’any 2019. Aquest Club, amb un dojo permanent ubicat a l’antic mini-pati, ofereix la possibilitat de practicar aquest noble Art Marcial i Esport Olímpic tant als alumnes de L’Escola com també a mares/pares i persones externes a aquesta.

No dubteu en fer-nos arribar qualsevol comentari, pregunta o suggeriment a la següent direcció: clubjudocultural@gmail.com o visitar el nostre web www.clubjudocultural.com on disposeu de més informació.

SEGUIU-NOS AL NOSTRE INSTAGRAM I MANTINGUEU-VOS AL DIA DE TOTA L’ACTIVITAT DEL CLUB!!

judo a Badalona

¡Us esperem al tatami!