Participació de les famílies

ACTIVITATS QUE PROPOSA L’ESCOLA PERQUÈ MILLORI LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES:

• Trobada de mestres i famílies: el dilluns 5 de desembre a la tarda, es va fer una trobada per parlar d’higiene, salut i alimentació amb les mares. Les mestres que ho van organitzar van ser la Montse Tresserras i l’Anna Salas. La valoració va ser molt positiva.

• Grup d’habilitats parentals: cada dijous, de 9h a 11h, es troben un grup de mares amb la treballadora social de l’EAP, l’educadora de serveis socials de l’ajuntament, la cap d’estudis i la coordinadora d’infantil per desenvolupar en les mares aquelles habilitats que els fan falta per educar els seus fills. Aquesta activitat ha començat el dijous 2 de febrer.
  • Grup de cuina: 10 mares es troben els dilluns, dimecres i divendres, de 2/4 de 10h a 2/4 d’13h al centre cívic per aprendre a cuinar plats catalans. Tot això ho fan parlant en català gràcies a en Quico, de l’Òmnium Cultural. Aquesta activitat ha començat.

• Taller de costura: un grup de mares es troben els dimarts a la tarda, de 15h a 17h, per confeccionar peces de roba, disfresses, cortines, joguines… per l’escola. Aquesta activitat ja va començar el curs passat.

• Classes de català: hi ha un grup de 10 mares que aprenen el català gràcies al consorci de normalització lingüística. Es troben els dimarts de 15h a 16h (a la biblioteca). Aquesta activitat ha començat el dimarts 28 de març.
  • Cursa Save The Children: aquest curs hem convidat a les famílies a participar a la cursa solidària de Save The Children.

• Taller de patis: Un grup de pares ajudarà a construir jocs pel pati. Properament.