Celebrem el dia de la DONA

El passat dijous 8 de març vam celebrar el dia de la dona començant el dia amb un programa de ràdio ben especial.
Dues alumnes de 6è es van oferir de voluntàries per fer de locutores i els alumnes de 3 i 4 anys les van anar a veure i escoltar. Mentrestant tots els alumnes de l’escola escoltaven molt atents el programa desde el pati. Les locutores van posar música feta per compositores com la Guida Sellarès (que 2n i 3r havia treballat la dansa “Amics”) o la rapera Tanita Tijoux (que l’havien treballat desde 4t).

Durant la setmana desde les aules es van treballar diferents contes sobre dones que han fet història: ciclistes, astronautes, matemàtiques, moteres i moltes altres. També vam fer jocs per la igualtat, activitats plàstiques, desde música es van treballar diferents compositores i dones músiques i fins i tot l’AFA va escriure un article molt interessant sobre la igualtat.
Després d’aquesta setmana vam arribar a la conclusió que tots i totes hem de seguir treballant cada dia per la igualtat.