PARTICIPACIÓ PROGRAMA ERASMUS +

La Comissió Europea obre anualment la convocatòria per a l’obtenció de l’Acreditació Erasmus als sectors d’Educació de Persones Adultes, Formació Professional i Educació Escolar, com a una eina per a les organitzacions d’educació i formació d’aquests tres sectors educatius que vulguin obrir-se a l’intercanvi i la… Llegeix més»

PROJECTE COEDUCACIÓ I IGUALITAT DE GÈNERE

Un dels objectius del centre és impulsar la coeducació i la igualtat de gènere a l’escola. Després de diverses actuacions amb els alumnes i l’equip de mestres a través de xerrades i tallers de gènere i Diversificció, hem materialitzat el projecte de coeducació i sexualitat… Llegeix més»

PREINSCRIPCIONS, MATRICULACIÓ i PORTES OBERTES 21/22

Consulta en aquest POST tota la informació referent a la matriculació 21/22: calendari, assignació de places, terminis, Portes Obertes…

La jornada de Portes Obertes d’enguany es farà de forma telemàtica per motius sanitaris i organitzatius. Volem transmetre el nostre projecte amb el caràcter amable, obert, participatiu,… Llegeix més»

Servei d’espera germans: llista d’inscrits

Aquestes són les incials i el curs del alumnes inscrits i les hores que faran ús del servei:
Ús del servei d’espera durant 10 minuts:

NOM I AULA
HORA

JM GALILEO

MB GALILEO

GS GALILEO

IC GALILEO

JS GALILEO

MG LINGÜISTES

EF COSMOS
8:55h… Llegeix més»

Festa fi de curs virtual!!

Atenció famílies, nens i nenes i tota la comunitat del l’escola 9d4t!!

El divendres 19 de juny a les 15:30h farem la festa de final de curs virtual ?

Aviat us us donarem més informació de com hi podreu accedir i del que haureu de portar! Tic, tac, tic, tac!!