Senyo, per què cauen les dents? aquesta ha estat la pregunta que més han fet els alumnes veient que és un fet quotidià. A partir d’aquí han sorgit noves curiositats.
LES NOSTRES DENTS | |
Veient que tots i totes tenim la mateixa boca, junts treballarem aquesta pregunta. |
Per començar ens hem imaginat el camí que segueix el nostre esmorzar i l’hem dibuixat.
Com veieu al nostre cos hi ha molts òrgans i aparells però alhora també en falten! Per això vam dur a terme una activitat a l’aula per descobrir quins són els òrgans més importants i els vam aprendre a situar al nostre cos:
Vam dibuixar la silueta d’un dels alumnes de la classe, la vam repassar i a partir d’aquest punt vam enganxar els òrgans que anàvem treballant. | |
Hem fet un primer llistat sobre les curiositats que en parella i en petit grup volíem investigar.
A partir d’aquí hem format els grups d’experts i ens posat a treballar.
Primer aquestes vacances hem investigat amb la família i avui ho hem posat en comú amb el nostre grup. Ho farem de manera cooperativa per tant en aquesta primera sessió ens hem repartit els càrrecs i estem pensant el títol i el logo del nostre equip.
EXPERTS EN ALIMENTACIÓ:
EXPERTS EN ELS CANVIS DEL COS:
EXPERTS EN SANG:
EXPERTS EN EL CERVELL:
EXPERTS EN MOVIMENT I SUPORT:
EXPERTS EN ELS SENTITS:
TRETS PRINCIPALS:
EXPERTS EN LA RESPIRACIÓ:
Amb els grups d’experts hem buscat informació a internet, hem vist vídeos explicatius i hem començat de decidir què volem explicar. Tenim molta feina …!
Manipulem, montem, creem …
Per concloure el txt hem citat als pares i els hem exposat tot el què hem aprés.
Ha estat molt emocionant!