PLANTES I FLORS

El punt de partida del projecte va començar amb la visita del Parc de la Mitjana, on vam descobrir la biodiversitat de fauna i flora que podem trobar a la nostra ciutat.

Amb  la sortida al parc de Mitjana  se’ns va despertar la curiositat i varem voler aprendre més coses sobre les plantes.Aleshores  varem anar a l’escola de jardineria on varem aprendre alguns tipus de reproducció de les plantes (esquetxos i bombes de vida).

Les bombes de vida són unes boles de terra que contenen llavors de pi i que es reprodueixen quan es dipositen en un sòl adient, d’aquest tipus de reproducció en diem ” germinació ” .

Ja immersos en en ple treball sobre les plantes, varem plantar llavors de llenties per observar la germinació i la formació de les parts d’una planta i  quines són les condicions idònies per al seu creixement.

I un dia que feia un sol preciós varem baixar a l’ hort d’ E.I i varem plantar plantes aromàtiques que ens va regalar la Mercè  (aprenent de mestra).

El dia 4 de juny l’escola va celebrar el seu noranta aniversari i vam realitzar diversos tallers a l’escola. L’alumnat de quart va invitar als pares a sembrar una llavor. Aqui teniu fotografies d’aquell dia:

Visiteu el nostre Catàleg de Jardineres. (Clic)