MADAGASCAR

Els/Les alumnes de tercer, aquest segon trimestre hem realitzat un projecte sobre els animals vertebrats. Vam engegar-lo, tot veient la pel·lícula “Madagascar”, una pel·lícula molt divertida on apareixen molts animals vertebrats.

Resultado de imagen de peli madagascarDesprés de visualitzar-la, vam realitzar una pluja d’idees on van sortir tots aquells coneixements previs que els nens ja tenien; la veritat és que ja en sabien moltes coses, perquè al llarg de la seva escolarització ja havien realitzat molts treballs sobre tot tipus d’animals.

Seguidament vam començar un treball de recerca e investigació, amb treball en equip, i en altres ocasions amb l’acompanyament dels mestres; on els nens van poder descobrir les diferents classificacions dels animals vertebrats, la seva descripció general, el seu hàbitat, que mengen, com es reprodueixen i finalment les peculiaritats de molts d’ells.

Vam finalitzar aquest projecte, tot preparant-nos unes exposicions sobre tot el que havíem après, així que vam gravar-ho i exposar-ho a la resta de les classes dels companys/es del Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Així com també vam enregistrar en vídeo les nostres exposicions.