LA NOSTRA ESCOLA

Un dia de treball per tasques del projecte “La nostra escola”

Avui els alumnes de 1r B hem treballat la feina que fan totes les persones de l’escola. Necessitem saber com és la nostra escola per poder ajudar la Safa i la Lavinia perquè elles són d’un altre país i no coneixen res de la nostra escola. Per això avui hem enganxat totes les fotografies dels professors per a poder ensenyar-los-hi aviat i que els puguin conèixer.

DSC00484(1)_optDSC00481_opt

Segon dia de treball… Som-hi!

Avui hem continuat amb el projecte de “la meva escola”. Hem treballat una fitxa on havíem d’apuntar el nom dels professors de tots els cursos de l’escola, el número d’aula i el nombre d’alumnes de cada aula. Ho hem apuntat tot en una taula per tenir-ho tot junt.

Després, hem passat per totes les classes fent aquestes preguntes als nens i en acabar hem fet una altra tasca, un recull de dades on vèiem on hi ha més o menys alumnes. Per això hem fet tantes creuetes com alumnes hi havien a cada aula i hem pogut comprovar el resultat.

collage

Ensenyem a la Safa i la Lavínia una mica més de la nostra escola…

Avui, dia 30 de novembre, els alumnes de 1r han anat a la classe de la Safa i la Lavínia, les dues nenes estrangeres que no coneixen encara gairebé l’escola, i els han informat una miqueta més de les coses més importants de l’escola.

Primerament, els alumnes un per un han anat ensenyant una fotografia de cada membre de l’equip de professors i directiu de l’escola i dient qui és cadascú. Seguidament, un altre grup ha mostrat diferent vocabulari de l’escola i ho han enganxat als objectes, per tal que les nenes sàpiguin com es diu cada cosa i tenir més facilitat per demanar alguna cosa als companys, mestres… Algunes de les paraules han estat ordinadors, prestatgeria, retoladors, pissarra…etc.

Amb l’ajuda d’uns blocs multibase hem ensenyat la representació de quants alumnes hi ha a l’escola per classe, fet que els hi ha agradat molt!

Finalment, per tal que les alumnes coneguin al complert l’escola, un grup d’alumnes les han acompanyat a visitar diferents espais de l’escola, com la secretaria, la biblioteca o la consergeria.

DSCN0356_opt DSC00821_opt DSC00834_opt DSC00842_opt DSC00873_opt DSC00881_opt