LA NOSTRA ESCOLA

A les classes de primer han arribat alumnes nous: la Fàtima, el David i l’Abram. Els primers dies estaven una mica despistats i els companys vam pensar què podíem fer per ajudar-los.

Vam estar parlant a la classe i van sorgir moltes idees: han de conèixer els mestres de l’escola i el personal, on hem de fer la fila, on són els lavabos, el pati, les aules, etc.

Vam decidir que el primer que havíem de fer era  un tomb per l’escola i per les aules i preguntar quants alumnes hi ha a cada classe i com es diu la tutora, de tot això vam anar prenent dades.

dsc03448            dsc03411

Un cop obtingudes les dades vam fer un gràfic de barres on vam poder observar en quines classes hi ha més alumnes i en quines menys.

dsc04002

També vam recordar vocabulari específic de l’escola: mobiliari, material, eines,etc. I ho vam escriure amb lletra lligada!

Vam relacionar als mestres i personal amb el seu càrrec i vam parlar de quines són les seves funcions.

dsc04006

Amb un plànol donat per la mestra vam ser capaços de situar-nos  i trobar diferents espais de l’escola.

Al principi ens va costar una mica però al final ens va sortir bé!

dsc04010                       dsc04016