ELS ÓSSOS

Aquest curs els nens i nenes de primer han fet una votació per escollir el primer projecte (TXT) del trimestre.

Primer de tot van fer una llista  de totes les coses que els interessava, els agradaria saber més,etc Van fer una posada en comú i van votar.

Els temes més votats van ser: els óssos, les balenes i els dofins.

Després de fer moltes sumes i gràfics…

Sorpresa!!!!!! hi va haver un empat! Les mestres van exercir el seu dret a vot i van desfer l’empat.

Així doncs, el tema més votat va ser: Els ÓSSOS !

Els alumnes van dibuixar la cara d’un ós per fer-la servir com a logo per a les tasques. Però només un de cada classe podia ser l’elegit.

Som-hi!

Un cop dibuixada vam mirar les dels companys per votar-ne la que més ens agradava.

Ja tenim logo!!!!

Hem fet sessió de cine! Hem vist molts vídeos explicatius sobre els óssos.

Aquest és el racó amb el material dels óssos que han portat els alumnes.

A casa els alumnes han buscat quant pesa i mesura l’ós bru.

Mireu com és d’alt l’ós bru! Fa més de dos metres! Ens comparem i fa el doble que nosaltres.

Ara ja sabem que l’ós bru pesa 300 kg. Hem fet hipòtesis sobre quants de nosaltres igualaríem el seu pes.

I ho hem comprovat.

Hem anat anotant el pes de cadascun de nosaltres i els hem sumat.

CONCLUSIÓ: tots els nens de la classe pesen quasi el mateix que l’ós bru!