ELS OFICIS

Els alumnes de primer estem realitzant un nou TxT “Els oficis”.

Per dur-lo a terme hem demanat la col·laboració de les famílies per tal de conèixer alguns oficis de primera mà.

Per començar els alumnes han fet tot un seguit de preguntes imprescindibles per poder esbrinar un ofici.

Aquesta entrevista ha anat a casa i li han fet a dos membres de la família.

IMG_4186_opt

IMG_4188_opt

Un cop a l’aula amb les entrevistes fetes hem fet un buidat de les respostes i hem fet un gràfic de barres.

IMG_4185_opt

IMG_4096(1)

El primer pare que ens ha visitat ha estat en Ramon, pare del Martí. Abans hem estat pensant quines coses volíem saber del seu ofici que és pagès.

IMG_4104_opt(1)

IMG_4189_opt

I avui ens ha visitat !!!!

IMG_4160_opt

IMG_4162_opt

IMG_4163_opt

IMG_4166_opt

IMG_4168_opt

IMG_4170_opt

Ens va explicar un muuuuuuuunt de coses suuuuuuper interessants!!! fruita, estris, màquines.

Fins i tot ens van portar uns vídeos explicatius protagonitzats pel seu fill Martí!

IMG_4210_opt

Moltes gràcies als dos !!!

Aquestes són les preguntes que hem preparat per la Carme, la mare de la Carla, que treballa en una agència de viatges.

IMG_4212_opt

Ens ha visitat avui i ens ha donat molta informació  supeeeeeeeer interessant!!!!!

IMG_4194_opt

IMG_4199(1)_opt

IMG_4202_opt

IMG_4206_opt

IMG_4207_opt

Darrera d’un viatge hi ha moltíiiiiiiiiiissima  feina. Decidir les dates, el nombre de persones, el lloc, el mitjà de transport, l’hotel, llocs i museus que visitarem, agafar entrades per algun musical ….

UUUUUUUUUUf tot això no ens ho havíem plantejat mai.

Nosaltres ja tenim moltes ganes de preparar les maletes.

Volem fer un creuer, anar a Euro disney, visitar una illa o banyar-nos en alguna platja.

I tu??????

IMG_4205_opt

Moltes gràcies, Carme!!!!!

Avui ens ha visitat el Juan Fran, el pare del Abel. El seu ofici és peixater.

Aquestes són les preguntes que teníem preparades.

IMG_4184_opt

El Juan Fran ens ha explicat coses molt interessants sobre el seu ofici i els peixos.

Ens ha preparat un Powerpoint mega xuuuuuuulo. Hem al.al·lucinat!!!!

Estàvem tan motivats que hem fet un munt de preguntes que ens sorgien al moment.

Ens ha quedat molt clar que el peix és un aliment mooooolt saludable.

IMG_4234_opt

IMG_4236_opt

IMG_4237_opt

IMG_4276_opt

Moltes gràcies Juan Fran.

IMG_4316_opt

Dijous que ve ens vindrà a explicar el seu ofici l’Angèlica, mare del Matías!

És infermera, estem molt emocionats i amb moltes ganes de fer preguntes!!

IMG_4314_opt

Avui l’Angelica ens ha visitat amb el Adrián, el més petit de la seva família.

L’Angelica ens ha explicat coses molt interessants que fa en la seva feina d’infermera a la residència de gent gran “Sant Antoni de Pàdua”.

IMG_4363_opt(1)

IMG_4365_opt

IMG_4360_opt(1)

IMG_4361_opt

Tot i que feia molta calor, el Adrián s’ha portat mooooolt bé.

Moltes gràcies Angelica i Adrián!!!

Demà ens visitarà el Marc, pare de l’Àlex.

El Marc treballa de maquetista al diari Segre. Ja tenim moltes ganes d’aprendre moooooolt sobre el seu ofici.

Avui el Marc ens ha explicat en què consisteix el seu ofici i ens ha preparat uns retalls de notícies per a que nosaltres puguem muntar una pàgina.

En grupets, per una estona tots hem treballat de maquetadors de pàgines de diari.

Ha estat molt divertit!!!!!!!!

IMG_4401_opt

IMG_4403_opt

IMG_4404_opt

IMG_4405_opt

IMG_4408_opt

IMG_4409_opt

IMG_4413_opt

IMG_4415_opt_opt

Hem après coses molt interessants i ens ho hem passat suuuuuuuuuuuuuuuuuuper bé.

Mireu quines pàgines de diari més xules hem creat.

Moltes gràcies Marc.