ELS INVERTEBRATS

Aquest segon trimestre a partir del visionat de la pel·lícula de “Minúsculos” hem estudiat els animals invertebrats. L’alumnat ha cercat informació sobre invertebrats i han descobert les seves característiques principals, arribant a obtenir una classificació d’aquests éssers vius.

A més a més per grups han confeccionat uns murals amb les curiositats descobertes sobre alguns invertebrats: camuflatge, metamorfosi, bioluminescència, colors d’advertiment… que posteriorment han exposat oralment a altres companys de l’escola. Aquí us deixem un petit tastet de tot el que hem après.

Com a treballs manuals l’alumnat ha creat dos diorames un terrestre i un altre marí, on es representen l’habitat d’aquests éssers vius.

L’alumnat ha mostrat molt d’interès i ha realitzat nous aprenentatges.