Nadal

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

índiceA mig desembre ja es respira l’ambient de Nadal a l’escola.

Hem de preparar els àlbums i oferir els nostres millors treballs als pares; hem de fer una bona felicitació de Nadal; qui més qui menys s’ha de repassar el vers que dirà el dia de Nadal havent dinat. Hem de guarnir les finestres, les classes i els plafons dels passadissos.

Hem de fer el pessebre del col·legi, assajar les Nadales del concert de l’escola i la cançó del tió.

NADAL 2015

NADAL 2014