Pas 3 – Fer la sol·licitud

TERMINI PER LLIURAR LA SOL·LICITUD I LA DOCUMENTACIÓ

Del dimecres 13 al divendres 22 de maig, telemàticament

Del dimarts 19 al divendres 22 de maig, de forma presencial (per situació excepcional)

Teniu dues opcions, i us recomanem especialment la primera (en negre).

OPCIÓ 1. Omplir la sol.licitud de forma telemàtica, des del vostre ordinador (accés disponible a partir del 13 de maig). Un cop omplerta la sol.licitud, se us generarà automàticament un resguard, que haureu d’enviar al correu de l’escola, juntament amb la documentació que us demanem que prepareu al Pas 2.

ACCÉS per fer la sol.licitud telemàtica

OPCIÓ 2. En cas d’extrema necessitat, i havent esgotat totes les possibilitats anteriors d’omplir i lliurar els documents, podeu optar per presentar la sol·licitud de forma presencial. El Departament d’Educació ens recorda el següent:

Haureu de demanar cita prèvia (cliqueu AQUI) al telèfon de l’escola: 93.871.70.72, o per correu electrònic a la següent adreça:  escelspinetons@xtec.cat