És l’associació de mares i pares d’alumnes. També representa la vostra possibilitat de participar en la vida escolar.

El seu objectiu és potenciar, dinamitzar i promoure activitats al voltant de l’àmbit escolar i donar suport a l’escola i als òrgans de gestió del centre.

Per posar-vos en contacte amb l’AMPA podeu parlar directament amb algun membre de la seva junta o bé a través del seu correu ampaserradecollbas@gmail.com

L’AMPA es subvenciona amb les quotes dels socis.

Els seus representants actuals són:

• President: Salvador García
  • Tresorera: Georgina Bartrolí
  • Secretari: Julen Ortiz de Zarate
  • Sara Cuadros
  • Rita Nayach
  • Àfrica López

FESTA DE FINAL DE CURS DE L’AMPA

Bona tarda famílies,

L’AMPA us vol informar que la festa de final de curs serà el proper divendres 7 de juny a la tarda/vespre.

Aviat us informaran concretament de l’hora i de més detalls.

Reserveu-vos la data i celebrem-ho plegats!

VISCA EL CARNESTOLTES!

Visca el Carnestoltes! I que bé que ens ho hem passat!

Durant total la setmana hem complert les consignes que ens donava el rei carnestoltes i finalment avui hem gaudit de la festa del Carnaval. Al matí ens hem preparat la nostra disfressa. Un barret ben original que hem lluït a la tarda al teatre.

Moltes gràcies a la companyia @cancantemanimacio per fer-nos gaudir d’aquesta tarda, gràcies @ampa.serra.de.collbas per fer-ho possible i moltíssimes gràcies famílies per voler-la compartir amb nosaltres. Un cop més, entre tots fem escola!

Avui celebrem Sant Jordi

Per fi, ha arribat el dia tan esperat!

A l’escola celebrem Sant Jordi. de bon matí, aprofitant el solet que fa, totes les classes hem sortit pels carrers del poble a penjar els poemes que us hem preparat.

Entre avui i tot el cap de setmana podreu gaudir d’aquesta passejada literària. Recordeu, en cada poema hi ha un codi QR (sempre és el mateix) que us trasllada a un àlbum de fotos i vídeos.

Quan hem tornat, hem esmorzat i hem anat a la classe on hem començat a fer les nostres super manualitats, hem escoltat els poemes que ens ha regalat la classe de l’amistat…

Quina sorpresa, com que aquest any no podíem anar a la paradeta a triar algun llibre per la classe, l’AMPA ens ha regalat 4 llibres. no 1 no, 4! Són molt bonics! Moltíssimes gràcies AMPA!

Ah, i l’Ajuntament de Carme ha regalat una rosa ben vermella a cada mestra. Moltíssimes gràcies també.

Aquesta tarda, la classe dels gats i les bicicletes ens regalen un mini teatre de la llegenda de Sant Jordi al pati (sempre a l’aire lliure, mascareta i grups bombolla).

Feliç diada de Sant Jordi i bon cap de setmana.

QUÈ DIVERTIT!

Hola famílies,

Volem informar-vos que l’escola, amb l’ajuda de l’AMPA, hem comprat una estructura amb desnivells i tobogan per al pati dels petits juntament amb una cuineta super maca, feta pel Toni Mayor. Per tant, cal dir que amb aquestes noves distraccions, els gats i ciclistes de la nostra escola estan al·lucinats i passen uns patis super divertits.

Ho voleu veure vosaltres mateixos? Doncs cliqueu sobre de la següent foto: