Avui celebrem Sant Jordi

Per fi, ha arribat el dia tan esperat!

A l’escola celebrem Sant Jordi. de bon matí, aprofitant el solet que fa, totes les classes hem sortit pels carrers del poble a penjar els poemes que us hem preparat.

Entre avui i tot el cap de setmana podreu gaudir d’aquesta passejada literària. Recordeu, en cada poema hi ha un codi QR (sempre és el mateix) que us trasllada a un àlbum de fotos i vídeos.

Quan hem tornat, hem esmorzat i hem anat a la classe on hem començat a fer les nostres super manualitats, hem escoltat els poemes que ens ha regalat la classe de l’amistat…

Quina sorpresa, com que aquest any no podíem anar a la paradeta a triar algun llibre per la classe, l’AMPA ens ha regalat 4 llibres. no 1 no, 4! Són molt bonics! Moltíssimes gràcies AMPA!

Ah, i l’Ajuntament de Carme ha regalat una rosa ben vermella a cada mestra. Moltíssimes gràcies també.

Aquesta tarda, la classe dels gats i les bicicletes ens regalen un mini teatre de la llegenda de Sant Jordi al pati (sempre a l’aire lliure, mascareta i grups bombolla).

Feliç diada de Sant Jordi i bon cap de setmana.