Història

L’escola CEIP Riu Segre va començar a funcionar a la dècada del 50 amb el nom de ”Colegio Público General Brito” perquè estava ubicat en uns pisos de l’edifici nº2 del carrer ”General Brito” de Lleida amb una classe per nivell, a partir de pàrvuls de 4 anys .

El curs 1972/73 s’estrena l’actual edifici a l’Av. Tortosa 86, passant a ser una “graduada mixta completa” de dues línies, encara que durant uns anys cinc unitats van continuar a l’antic edifici.

Les obres de l’edifici de pre-escolar s’acaben el curs 1996-79 i es tanquen definitivament els antics pisos del carrer General Brito.

El curs 1996-97 es celebren els 25 anys del centre i entre les activitats realitzades es convoca un concurs públic per canviar-li el nom.

S’escull el de CEIP Riu Segre que passa a ser oficial un any després quan es publica al D.O.G.

Actualment l’escola consta de dues línies des de pàrvuls de 3 anys fins a 6è curs de primària.

descarga (2)