Història

El col·legi Mas Boadella va sorgir per la demanda d’escolarització de la població que es va instal·lar al nou barri de Can Llong – Castellarnau, una de les zones amb un creixement urbanístic més alt dels últims anys.

El barri ocupa una superfície de 642.700m2 d’antics terrenys de cultiu, que van ser requalificats com a urbans en el nou Pla General de Sabadell l’any 1993.

L’escola està situada al carrer Viena, paral·lel amb l’avinguda Estrasburg, columna vertebral de la zona.

El barri està envoltat d’àmplies zones verdes com el Parc de les Aigües, el Parc d’Odessa, just al costat del col·legi, i el Parc de la Romeua.

Com a centre de nova creació, vam començar l’activitat docent el curs 2007-2008 amb dues classes de P3.

L’escola va néixer amb el nom de CEIP Can Llong II. Posteriorment, i després d’un procés democràtic de participació de pares, mares i professors, vam adoptar el nom d’escola Mas Boadella.

Va ser l’any 2009 quan el centre es va traslladar al seu nou edifici ubicat al carrer Viena núm.1.

L’edifici compta amb una instal·lacions modernes i actuals. Consta de tres plantes amb una superfície construïda de 3.207.35 m2.

Les etapes educatives que impartim a l’escola són: educació infantil i educació primària.