nuvol
Amb més de 30 anys, podem dir que estem en construcció
En construcció d’il·lusions, projectes, espais . . .   i amb moltes ganes!

Eleccions Consell Escolar (pares/mares)

Avui, 30 de novembre, s’han fet les eleccions al consell escolar del sector pares i mares.
En primer lloc, agrair a les mares candidates que s’hagin presentat com un equip.
En segon lloc, agrair a totes les famílies que han exercit el seu dret a… Llegeix més»

Competència emocional

Avui, l’Eva, una mare de l’escola, ha compartit amb el grup de mestres de la comissió d’educació emocional, i també amb d’altres, activitats de ioga, relaxació i competència emocional .
Alumnes i mestres podem millorar el nostre dia a dia a l’escola, i fora d’ella,… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR
El Departament d’Ensenyament ha convocat eleccions per a la renovació dels Consells Escolars dels centres. Entre d’altres, cal renovar tres representants del sector pares/mares.
LES VOTACIONS TINDRAN LLOC EL DIA
 29 DE NOVEMBRE  mestres
30 DE NOVENBRE pares
Ja podeu consultar si figureu correctament al cens electoral.… Llegeix més»

COMIAT SISÈ

El dimarts 21 de juny varem celebrar el comiat dels alumnes de sisè. Tots els alumnes de l’escola els  dedicaren una actuació per acomiadar-los.

Aquí teniu el vídeo:

FOTOS DE L’ACTE:FOTOS COMIAT

PERNOCTES

Ja han acabat les pernoctes a la nostra escola i volem agrair a totes les persones que han col.laborat amb aquestes. Els alumnes han gaudit molt, els ha agradat molt poder estar amb els seus companys a l’escola fent unes activitat diferents a les habituals.… Llegeix més»

JORNADA INTENSIVA

El dilluns 6 de juny comencem la jornada intensiva fins al 21 de juny. Les classes començaran a les 9:00 i acabaran a les 13:00. Els alumnes que es queden a menjador s’hauran de recollir a les 15:00.

PROPERES FESTES A L’ESCOLA

El dilluns  20 de juny celebrarem la festa de l’aigua a l’escola. Cada cicle informarà del material que hagin de portar els infants.
El dimarts 21 de juny farem la festa dels alumnes de sisè. Tots els alumnes de l’escola faran una actuació per acomiadar els alumnes… Llegeix més»

BENVINGUDA ESCOLA

Avui divendres 3 de juny ens han visitat els nens i nenes que començaran P3 al setembre. Aprofitem aquest espai per tornar-los a donar la benvinguda i agrair-los la visita.