Reunió de delegats

Avui hem fet la darrera reunió de delegats d’aquest curs. Propostes pel proper curs : El bullyng,i la mediació de conflictes a l’hora de l’esbarjo. Estem orgulloses i orgullosos del nostre alumnat perquè treballen per millorar la convivència i l’escola.
A la reunió, els delegats han presentat els… Llegeix més»

Cantània

Quin gran espectacle a l’Auditori de Granollers ens han ofert els alumnes de cinquè. Gràcies, gràcies, gràcies a ells i a la mestra de música,així com a les tutores i tutor. Un privilegi per a tots els que hem assistit a aquest espectacle ple de… Llegeix més»

FESTES DE FI DE CURS!!

S’acosta  fi de curs i les festes per acomiadar aquest 2017/18  gaudint plegats.
De moment, us avancem un parell de dates:

8 de juny COMIAT DE SISÈ a les 19h.

15 de junt FESTA FI DECURS a la tarda.

Continuarem informant.

Aquest diumenge: CANTÀNIA

Aquest diumenge 3 de juny, les nenes i els de cinquè de la nostra escola faran La Cantània a l’auditori de Granollers. Des d’aquí volem animar-los perquè de ben segur que ho faran molt bé i tindran una experiència inoblidable i fantàstica.
Ben aviat us podrem… Llegeix més»

Celebrem St. Jordi

La Diada de St. Jordi és assenyalada a la nostra escola gràcies a la participació de tota la comunitat escolar. Tenim parades de flors i llibres a dins l’Escola. Entreguem els premis dels Jocs Florals i designem un guanyador del disseny de punts de… Llegeix més»

Certamen de Lectura en Veu Alta

La Lucia Martos, alumna de cinquè, va quedar classificada pels quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta. Avui, dia 6 de març, ha participat representant a l’Escola. Ha llegit de manera expressiva amb veu alta i clara. Volem agrair… Llegeix més»

Jornades Culturals i Carnaval

Avui divendres hem fet la cloenda de les Jornades Culturals i hem acomiadat el Rei Carnestoltes. Han estat uns dies lluïts i no gràcies a la climatologia, sinó perquè els nostres i les nostres alumnes són uns sols i les han omplert d’energia i calidesa.
Ha participat tota… Llegeix més»

El Verdaguer al CEM

Ahir 16 de gener, vam presentar el projecte d’Impuls per la Lectura al CEM (Consell Escolar Municipal). El Xavi, la Raquel i la Cristina vam explicar el projecte que per segon any consecutiu estem desenvolupant a l’escola amb la finalitat de què les i els… Llegeix més»

BONES FESTES

Per veure més fotos, cliqueu a “llegeix més“, a sota. I visiteu els blocs.
Tots els que tenim  infants a prop nostre tenim la sort de què les festes de Nadal tinguin un sentit especial. Us volem fer una mostra de com hem gaudit nosaltres amb… Llegeix més»

ESPAI DE LECTURA A CINQUÈ

Dintre del lema d’enguany: “Emociona’t, un repte per la meva escola”, els alumnes de cinquè A han fet el projecte d’un nou espai de lectura.
Des d’aquí els volem donar les gràcies per estimar i millorar l’escola.
També volem mostrar el nostre agraïment a  l’empresa Césped… Llegeix més»

NOUS HORTS A CICLE INICIAL

Avui ens ha visitat el camió-hivernacle de BIOBIZZ , que també ens ha obsequiat el substrat orgànic dels nous horts, per inaugurar  dos nous espais. Els  horts seran conreats pels alumnes de cicle inicial i per això els hem construït a la seva entrada.
Hem fet… Llegeix més»

TALLER DE FAMÍLIES

El taller està adreçat a tots/es les mares i pares de l’escola que vulgueu compartir un espai de reflexió i aprenentatge en relació a “què educar”, “què fem” i “com fer-ho”.
Aprendrem eines per tal de desenvolupar una bona competència social/emocional.
Els temes a tractar, de forma… Llegeix més»

CASTANYADA

Una castanyada ben lluïda aquest any. Les castanyeres ens han vingut a visitar des del Montseny. Els nens d’infantil han fet panellets per llepar-s’hi els dits. Cicle mitjà i superior han fet activitats relacionades amb la tardor  i els pares i mares han torrat castanyes… Llegeix més»