L’Escola Jacint Verdaguer, una escola de tothom per a tothom

SETMANA CULTURAL: IGUALTAT DE GÈNERE

La setmana vinent serà ben especial a l’escola, celebrem la setmana cultural. Enguany aquest curs va dedicada a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 5: Igualtat de gènere sota la pregunta: Les dones han encaixat sempre al nostre món? Durant aquests dies tots els grups de l’escola… Llegeix més»

MOBILITAT ERASMUS+ ESTRASBURG

Des d’aquest curs l’escola forma part del consorci Erasmus+ ALASVO (Active Leaders for Active Students in the 21st century) que va engegar el curs passat. Aquest programa comporta la mobilitat de part del professorat i d’alumnat a altres països europeus, per tal de poder interioritzar… Llegeix més»

CONCERTS DE NADAL

Els concerts de Nadal han estat espectaculars. Des de l’escola ens agradaria agrair-vos, famílies, la vostra assistència, el respecte i la comprensió durant tots els espectacles. Volem donar les gràcies a l’AMPA per la seva implicació i col·laboració a l’hora de guarnir i decorar l’escenari… Llegeix més»

PROGRAMACIÓ ACTIVITATS NADAL

Aquestes darreres setmanes de trimestre fem activitats diverses. Us les fem arribar i aprofitem per desitjar-vos, de part de tota l’escola, unes bon final d’any i unes bones vacances d’hivern!

SANTA CECÍLIA

El proper dimecres 22 de novembre celebrem Santa Cecília, la patrona de la música. Per aquest motiu, omplirem amb melodies musicals les entrades i les sortides d’aquell dia, a càrrec de l’alumnat del centre que toca un instrument.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2023

Benvolgudes famílies,
Us informem de les properes eleccions al Consell Escolar de l’escola:
Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre, a l’edifici de direcció, des del dia 31 d’octubre fins al dia 12 de novembre.
El sorteig dels vocals per la mesa… Llegeix més»

PROGRAMACIÓ CASTANYADA

El proper dilluns 30 i dimarts 31 d’octubre celebrem la Castanyada. Des de l’escola pensem que és una gran oportunitat per realitzar activitats diverses relacionades amb la tardor i la festa. Per citar-ne algunes, farem racons de la tardor, prepararem les paperines de les castanyes,… Llegeix més»

JORNADA PMOE PROA+

L’escola ha participat com a ponent a la I Jornada PMOE PROA+, + Oportunitats per a l’èxit educatiu, que s’ha realitzat al Palau de Congressos de Tarragona. En concret, hem compartit amb la resta d’escoles d’arreu de Catalunya la nostra experiència envers els Tallers de… Llegeix més»

CAMINS ESCOLARS CURS 23-24

Del 26 al 29 de setembre, tornen els camins escolars per mostrar els itineraris senyalitzats que han de seguir els infants per anar i tornar de l’escola a peu i de manera segura . Enguany el dinamitzador d’aquesta activitat serà l’animador Pep Callau.
Del dimarts 26… Llegeix més»

MATRÍCULA CURS 23-24

Benvolgudes famílies,

La matricula és presencial. Cal que la formalitzeu al centre on heu estat assignats (llista d’assignació de places del 12 de juny):

• Alumnat que comença I3 (abans P3) al setembre (nascuts 2020).
  • Alumnat nou assignat al nostre centre.

Termini de MATRICULACIÓ:

• 20 al 28 de juny

Forma de presentació:

A la nostra escola us donarem dia i hora per fer la matrícula presencialment. Podeu telefonar (938492049) o demanar hora a secretaria.

Han de formalitzar la matrícula el pare, la mare o el tutor o tutora legal.

La documentació que cal portar és:

• 2 fotos mida carnet
  • Carnet de vacunes
  • Targeta sanitària
  • DNI del pare i la mare o tutor o tutora legal