Què és un projecte eTwinning?

Un projecte eTwinning és un treball de col·laboració entre dos o més centres escolars europeus de països diferents sobre un tema acordat prèviament. La col.·aboració es porta a terme a través d’una plataforma a Internet i de l’ús d’altres eines TIC. Dues de les característiques més valorades de eTwinning són l’absència de requisits burocràtics i la flexibilitat. Pel que fa als tipus de projectes, la flexibilitat de la que parlem permet un ampli ventall de possibilitats, tant en les matèries i àrees treballades com a les persones participants. Tots són perfectament acceptables en eTwinning i en tots els casos hi ha exemples de bons resultats. Així, podem trobar projectes en què està implicada una sola àrea o assignatura, diverses, tot el currículum, temes transversals, o també altres aspectes de la vida escolar, com a organització de biblioteques, organització de centres … A partir d’aquí, eTwinning s’estructura al voltant de tres eixos fonamentals estretament relacionats:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *