Graduat en educació secundaria per adults (GESO)

El Graduat en Educació Secundària obligatòria (GES) és la titulació bàsica que poden obtenir les persones majors de 18 anys i és equivalent a l’ESO.

Aquests ensenyaments s’organitzen de manera modular en tres àmbits i trenta-quatre mòduls, que es distribueixen en dos nivells o cursos.
Per obtenir el títol de Graduat en Educació Secundària l’alumnat ha de cursar i superar, entre els mòduls comuns i els opcionals, un total de 34 mòduls o, si escau, convalidar-los o acreditar-los.

GES 1
És el primer curs per aconseguir el títol de Graduat de Secundària. Pot accedir-hi qualsevol persona més gran de 18 anys i que no tingui el primer cicle de l’ESO aprovat (1r i 2n suspès)..

També hi poden accedir les persones més grans de 16 anys  si es troben en alguna de les situacions següents:

• Tenen un contracte laboral que els impedeixi assistir als centres educatius en règim ordinari.
  • Es troben en procés d’obtenció d’un permís de treball.
  • Són esportistes d’alt rendiment.
  • Han cursat o estan cursant els programes postobligatoris de formació i inserció i volen cursar, en paral·lel, els ensenyaments d’educació secundària obligatòria per a adults.
  • Participen en el programa d’experiència professional per a l’ocupació juvenil a Catalunya “Joves per l’ocupació”.

HORARIS (tarda)

• dillunsdimecres de 16:30h a 21h
  • dimartsdijous de 16:30h a 20:30h

Material didàctic:
El material que es fa servir en aquest grup és elaborat per la pròpia escola en format de dossier,

GES 2
Aquest curs permet completar els ensenyaments bàsics i obtenir el títol de Graduat en Educació Secundària.

Poden accedir a aquests estudis totes les persones que compleixen algun dels següents requisits:
· Tenir 18 anys o que els facin l’any natural.
· Tenir aprovat sencer 3r de l’ESO.
· Haver cursat 4rt de l’ESO.
· Tenir aprovat l’antic Graduat Escolar.
· Haver superat el GES 1.

Les persones que superen aquesta formació poden accedir als ensenyaments següents:
· Batxillerat.
· Cicles formatius de grau mitjà.

HORARIS:
Opció Matí:

• dilluns de 9h a 13h
  • dimarts de 9h a 13:30h
  • dimecres de 9h a 13h
  • dijous de 9h a 12h
  • divendres de 10h a 11h

Opció Tarda :

• dilluns de 16.30h – 21h
  • dimarts de 16h – 21h
  • dimecres de 16h – 21h
  • dijous de 18h – 21h

Material didàctic:
El material que es fa servir en aquest grup és elaborat per la pròpia escola en format de dossier.