Calendari preinscripció i matrícula per al curs 2017-18

De 10 a 13:00 h
De 17:00 a 20:00 h
Tancat

El claustre del centre ens afirmem en la defensa dels valors democràtics i apostem pel respecte al pluralisme ideològic, polític, religiós, cultural i filosòfic.
Ens comprometem a fomentar entre els nostres alumnes els valors de la solidaritat, el respecte als altres, l’actitud de diàleg, l’esperit crític,… Llegeix més»

Matrícula per a GES

A partir de 21 de març i fins el 30 de març

Horari de matrícula:
Dimarts tarda: de 17:00h a 20:00h.
Dimecres matí/tarda: de 10:00h a 13:00h i de 17:00h a 20:00h.
Dijous tarda: de 17:00h a 20:00h.
Divendres matí: de 10:00h a 13:00h.
Cal portar una fotocopia de DNI i… Llegeix més»

Oferta formativa curs 2016-2017

• Accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
  • Accés a la universitat per a majors de 25 anys.    NOU!
  • Graduat d’Educació Secundària:
    • Nivells 1 i 2.
  • Llengües:
    • Llengua catalana. Nivells 1, 2 i 3.
    • Llengua castellana. Nivells 2 i 3.
    • Llengua anglesa. Nivells 1, 2 i 3.
  • Informàtica:
    • COMPETIC 1.
  • Cicle de Formació Instrumental:

Entrevista al programa de ràdio “Palafrugell es viu”

El passat dissabte 11 de juny la directora de l’escola, Teresa Avellí, va assistir al programa “Palafrugell es viu” de ràdio Palafrugell.

Festa de final de curs

El passat dijous 2 de juny vam celebrar la festa de final de curs. Vam gaudir d’un bon berenar, de música, de jocs i sobretot de la presència de l’alumnat de l’escola.

Sortida a Púbol

El passat dia 20 de maig l’alumnat del mòdul “Art i artistes” de GES II van visitar el Castell Gala-Salvador Dalí de Púbol

Visita al centre de l’escriptora Laila Karrouch

El passat 28 d’abril ens va visitar l’escriptora Laila Karrouch dins el programa “Autors a les aules” que organitza la ILC (Institució de les Lletres Catalanes) i vam parlar de la seva obra, “Petjades de Nador”, que prèviament havíem treballat amb l’alumnat a l’escola.

Llegeix més»

Entrega de premis

El passat 28 d’abril vam celebrar l’acte d’entrega de premis del concurs per escollir el nou logotip de l’escola, a la sala de conferències del CME. Tot l’alumnat que va participar en el concurs va tenir un detall i els tres finalistes van rebre un… Llegeix més»