El Centre

Centre públic, laic i gratuït

Som una escola plural, compromesa amb la resta d’entitats públiques i procurem que els coneixements estiguin relacionats amb la realitat del nostre entorn per col·laborar a la seva millora.
La nostra tasca educativa es basa en el desenvolupament personal, cultural i acadèmic i va dirigida a tothom que estigui disposat a rebre una formació inicial o contínua.
Volem donar uns coneixements bàsics per millorar les competències tècniques i professionals de l’alumnat.
Pretenem ser un pont envers la cultura, la comunicació, l’autoconeixement, l’autoestima i ajudar a analitzar d’una forma crítica la societat en la que vivim.

La nostra metodologia
Partim d’una metodologia activa amb un enfocament de treball globalitzat. Sempre tenim en compte els coneixements i experiències prèvies que l’alumnat posseeix en arribar al centre. Volem que l’alumne/a sigui el centre de l’aprenentatge i nosaltres com a  mestres l’acompanyem com un guia orientant-lo i el  tutoritzant-lo. Com? Potenciant l’autonomia i la resolució de problemes. Talment com a la vida real.

Per què nosaltres?
Perquè volem ser el teu referent educatiu