Normes i funcionament del centre

Amb la voluntat d’oferir una formació al llarg de tota la vida, l’edat dels nostres alumnes per accedir a aquests ensenyaments és a partir dels 18 anys, i en casos excepcionals de 16 anys (PQPI, joves per l’ocupació…), no hi ha cap altre límit d’edat.

Els tutors/es de cada grup són els/les responsables del seguiment formatiu dels seus alumnes. En el cas dels alumnes menors d’edat, els pares es poden posar en contacte amb el/la tutor/a del seu fill/a amb l’objecte de garantir la corresponsabilitat de la seva formació. El tutor/a es posarà en contacte amb els pares del menor en cas d’incidències greus.

El Centre disposa d’unes normes d’organització i funcionament, on queden recollits els drets i deures de l’alumnat i professorat per tal que hi hagi una bona convivència.

La formació a les escoles d’adults no és un ensenyament obligatori i les persones que decideixen assistir ho fan de forma voluntària, tanmateix l’assistència és obligatòria i un dels requisits per a l’obtenció dels títols i/o certificats. L’absentisme durant dues setmanes sense justificació comportarà la baixa de l’alumne.

Normes de l’escola

L’escola està formada per tot el col·lectiu que participa de les activitats acadèmiques, per això cal respectar unes normes per al bon funcionament del centre.

• Es demana puntualitat a l’entrada i sortida de classe.
  • S’ha de venir a classe amb el material necessari per escriure.
  • Dins de l’aula no es pot menjar, ni portar begudes (excepte aigua).
  • Està prohibit fumar dins del recinte incloent-hi els espais oberts (pati).
  • Els mòbils han d’estar en silenci i només es podran utilitzar per cerca d’informació, sempre i quan el professor ho cregui convenient.
  • L’aula ha d’estar sempre en condicions:

-No s’han de guixar les taules, ni deixar-hi  papers ni altres deixalles en acabar la classe.

-S’ha de deixar el mobiliari ordenat i no s’han de llençar papers i altres objectes al terra.