Història

L’any 1980 els veïns del Gornal, amb la col·laboració de l’Ajuntament, van organitzar una Campanya d’alfabetització per Adults. Després es va considerar necessari que aquesta formació tingués una continuïtat i es va reivindicar una escola d’adults per al barri.
L’Escola d’Adults va començar a funcionar el curs 1981-82, als baixos del bloc 5, amb una superfície d’uns 25 metres quadrats, amb un professor nomenat per la Generalitat i uns quants voluntaris del barri.
S’impartien cursos d’alfabetització, neolectors, certificat escolar, graduat escolar, classes de català, tallers,etc.
Més endavant, es van nomenar més professors i ens van traslladar als barracons de l’escola Martí Feced. En aquests terrenys, posteriorment es va construir el centre cívic, on va quedar ubicada l’escola.